به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۲۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
سرپرست دفتر لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:
سرپرست دفتر لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: هرگونه دستكاري كنتور برق اعم از فک پلمپ، دستکاری لوازم اندازه گیری و انشعاب غیرمجاز، مصداق بارز سرقت به شمار مي رود.

به گزارش خبردنا/ " محمدرضا تابش مقدم " در گفت و گو با روابط عمومی شرکت گفت: متاسفانه برخی از افرادي سودجو، پيشنهاد دستكاري در لوازم اندازه گيري (كنتور) را با هدف كمتر نشان دادن ميزان برق مصرفي به مشتركان ارائه مي دهند.

وی با بیان اینکه ماموران شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد مصارف برق انشعابات مشترکین را در هر دوره 45 روزه تا 2 ماهه مورد بررسی قرار می دهند، اظهارداشت: هرگونه دستكاري در لوازم اندازه گيري در زمان قرائت و ارزیابی دوره مصرفی انرژی قابل ارزیابی بوده و جُرم محسوب می شود.

سرپرست دفتر لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که براساس مقررات قانون مجازات اسلامي هرگونه دستکاری لوازم اندازه گیری ( کنتور) جرم تلقي شده و براي مشتركاني كه جرم آنها محرز گردد، مجازات حبس هم تعريف شده است.

تابش مقدم گفت: از سویی دیگر نیز در صورت دستكاري در كنتور، هرگونه عواقب آن به عهده مشتركان خواهد بود و چنانچه لوازم برقي مورد استفاده در منزل ، محل کسب و کار و سایر اماکنی که مصرف برق دارند دچار آسيب شود خسارت بیمه ای به آنها تعلق نمي گيرد و پرونده آنها در مراجع قضایی با بالاترین میزان جریمه پیگیری خواهد شد.

وی از مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد خواست در صورت مشاهده چنین مواردی با شماره ۱۲۱یا ۰۷۴۳۱۱۸۸۱۱۰ تماس حاصل کنند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
1
1
الحق و الانصاف شایسته بهترین هاست
نام:
ایمیل:
* نظر: