به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۲۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
بر اساس برنامه زمان بندی، وزیر کشور با ورود به یاسوج، پس از ادای احترام به شهدای استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، در آیین تکریم و معارفه استانداران شرکت می‌کند.

 خبردنا : وزیر کشور وارد یاسوج شد . 

به گزارش " خبردنا " ، سردار " احمد وحیدی " دقایقی پیش به منظور شرکت در مراسم تودیع و معارفه استاندار استان "کهگیلویه وبویراحمد " وارد یاسوج شد و مورد استانداران سابق و جدید استان قرار گرفت . 

امروز آیین تودیع و معارفه استانداران استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، مسئولان کشوری و مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد، در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه زمان بندی، وزیر کشور با ورود به یاسوج، پس از ادای احترام به شهدای استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، در آیین تکریم و معارفه استانداران شرکت می‌کند.

در این آیین، از خدمات حسین کلانتری استاندار پیشین تقدیر و سیدعلی احمد زاده به عنوان اولین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم معرفی می‌شود.

اعضای دولت در روز ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ به "سیدعلی احمدزاده" به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد دادند.

سید علی احمدزاده متولد دهه ۴۰، دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه‌های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضایی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است.

در سوابق خدمتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، رئیس بازرسی قوه قضائیه، معاون شورای حل اختلاف کشور، معاون برنامه‌ریزی، اقتصادی و اداری و مالی استانداری قم، فرماندار شهرستان گچساران، عضو هیات امنا و هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و عضو هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم ثبت شده است.

سایت استانداری استان تاکنون هیچگونه خبری از انتصاب ، حضور وزیر کشور و برنامه های معارفه اطلاع رسانی نکرده است . 

بنظر می رسد بخشی از اطلاع رسانی نکردن و سردرگمی رسانه های محلی درباره این برنامه و  حواشی آن که باید با محوریت روابط عمومی استانداری استان انجام شود عمدی است . 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
0
1
روابط عمومی ضعیف
مردم استان تا کی باید تاوان ضعف مدیران ضعیف استانداری را بدهند
محمد تقوی هر چه زودتر باید عزل شود آقای احمد زاده
نام:
ایمیل:
* نظر: