به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۲۲۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۸
نماینده گچساران و باشت:
نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دیگر هیچ بهانه برای دولت و مجلس انقلابی و قوه قضائیه برای کار نکردن وجود ندارد.

به گزارش خبردنا/ سید ناصر حسینی پور بحرینی در مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور افزود: دیگر هیچ بهانه برای دولت و مجلس انقلابی و قوه قضائیه برای کار نکردن وجود ندارد. ما کسانی بودیم که معتقد بودیم مجلس قبل، ظرف ۲۰ دقیقه برجام را تصویب کرد، اما مجلس فعلی یک دست انقلابی است که خیلی هم انقلابی شده است.

وی اظهارکرد: بهانه ای برای کار نکردن نداریم چرا که مردم رصد می کنند که این سه قوه چه اقدامی برای مردم انجام خواهند داد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما به وزاری دولت سیزدهم رای دادیم، این رای مشروط به حرکت در خط امامین و در ارتباط با شعاری که آقای رئیسی داد اما زمانی که دوستان و وزرا از این خط و ریل خارج شوند دیگر با این دوستان مثل قبل نخواهیم بود از این حیث که یادم هست در مجلس قبل وزیر رفاه را قرار بود استیضاح کنند وقتی که استیضاح شد از بار اول که وزیر شد بیشتر رای آورد، ما مسئولیم در مقابل مردم و اینکه وکیل الدوله از جنس انقلابی هم نباشیم یعنی اگر وزرا در مسیر خدمت به مردم خوب عمل نکرده اند ما با انها جوری کار می کنیم که این شائبه از ذهن مردم برود و بگویند که اینها وکیل الدوله نیستند.

حسینی تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد استانی با ظرفیت‌های فراوان است اما نبود مدیریت عالمانه و عدالت محورانه سبب هدر رفت منابع شده است. یکی از منابع مهم این استان جنگل‌ها هستند که در آتش سوزی‌ها به دلیل نبود امکانات خاکستر می‌شوند.

وی ادامه داد: ما ظرفیت‌های فراوان نیروی انسانی داریم که می توانیم نیروهای نخبه و توانمندی را به کشور صادر کنیم اما از آنها استفاده نمی‌شود و در این استان میزان بالای بیکاری وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما مخالف نیروهای غیربومی نیستیم اما استان کهگیلویه و بویراحمد نیروهای بیکار زیادی داریم و در پتروشیمی گچساران بیش از ۸۰ درصد نیروی غیربومی مشغول به کار هستند.

حسینی با بیان اینکه مشکلات مردم به ما منعکس می‌شود، تاکید کرد: ما وظیفه قانون گذاری داریم اما مسئول رسیدگی به مسئله آب، نان و معیشت مردم هستیم.

وی ضمن قدردانی از دکتر کلانتری استاندار سابق اظهارکرد: آقای وحیدی آقای دکتر کلانتری انسان با تقوا و متعهدی است ثابت کنید از کسانی که در دولت روحانی متعهدانه کار کرده‌اند نیز در دولت مردمی آیت الله رئیسی استفاده می کنید. بعضی‌ها می‌گفتند چرا استاندار میکروفون به دست گرفته و برای امام حسین مداحی می‌کند که این نشان‌دهنده تعبد آقای کلانتری بوده است پس در جاهای خوب در کشور از چنین نیروهایی استفاده کنید.

نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استاندار جدید را کمک می کنیم تا بتواند شعارهای آقای رئیسی را جامعه عمل بپوشاند، دنبال سهم خواهی و کیسه دوختن برای خودمان و منافع شخصی خود نیستیم.

حسینی ادامه داد: دکتر احمد زاده استاندار جدید مناطق "دیشموک" کهگیلویه، "زیلایی" بویراحمد و "بهره عنا" باشت را با یک چشم نگاه می کند.

نام:
ایمیل:
* نظر: