به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۲۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۱
نماینده بویراحمد، دنا و مارگون:
کهگیلویه و بویراحمد نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن ظرفیتهای مختلف، رتبه سوم محرومیت کشور را دارد.

به گزارش خبردنا/ "مهدی روشنفکر" در مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن ظرفیتهای مختلف در بخش آب، نفت، کشاورزی، گردشگری، جنگل‌های فراوان و منابع انسانی سرآمد، در محرومیت رتبه سوم کشور را دارد.

وی با بیان اینکه تعامل خوبی بین نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد، اظهارکرد: برای تغییر این وضعیت که از قبل از انقلاب به استان رسیده است، باید حرکت کرد چرا که محرومیت شایسته مردم ولایت مدار این استان نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این استان با مشکلات بسیاری که ناشی از توسعه نیافتگی و محرومیت است دست به گریبان است.

روشنفکر خطاب به وزیر کشور تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد، استانی است که جنگل‌های زاگرس را در خود دارد و سالانه به دلیل نبود بالگرد، هکتارها از این جنگل در آتش می سوزد و این استان نیازمند چندین فروند بالگرد برای کمک به مهار آتش سوزی‌ جنگل‌هاست.

وی ادامه داد: فردی با تجربه، انقلابی، با سابقه مدیریت در دوران مختلف ، کار آمد، اثر بخش بعنوان استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب و معرفی شد.

ماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دکتر کلانتری استاندار سابق انصافا جدی پای کار بودند و مدیریت انسانی، اسلامی و اخلاقی خوبی داشتند که در اذهان مردم استان به یادگار می ماند.

روشنفکر تصریح کرد: تهیه سند توسعه استان، مبارزه با فساد، شایسته سالاری و شایسته گزینی، توجه به ظرفیت جوانان و بانوان، رفع بیکاری و ایجاد شغل پایدار با تمرکز بر ظرفیت های موجود استان، پیگیری و تکمیل پروژها های کلان در حوزه های مختلف و کاهش آسیب های اجتماعی و حل مشکلات حاشیه نشینی شهرهای استان از جمله انتظارات مجمع نمایندگان استان از استاندار جدید است.

وی در خصوص وضعیت زلزله زدگان بیان کرد: با توجه به اینکه در آستانه فصل سرما قرار داریم مردم سی سخت شرایط سختی را پیس رو دارند که انتظار مساعدت در خصوص افزایش تسهیلات و استمهال تسهیلات بانکی را داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: