به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۲۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۴
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس:
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: دختران مظلوم "دیشموک" و مردم تشنه‌کام "بهمئی" را دریابید.

به گزارش خبردنا/ حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موحد در مراسم تودیع و معارفه استانداران کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر کشور افزود: محرومیت، توسعه نیافتگی و مظلومیت استان ابعاد بسیار دارد و حرکت به سمت توسعه با تدبیر و تلاش قابل حل است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان بهمئی در دمای ۵۰ درجه سانتیگراد با مشکل کم آبی مواجه هستند، اظهارکرد: محرومیت در این استان، مشکلات بسیاری را با خود به همراه آورده است و معضلات اجتماعی در دل محرومیت‌ها رشد می‌کنند و مردم را ناخواسته به سمتی می‌برند که زندگی برای آنها دشوار می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر کشور خاطرنشان کرد: آقای وحیدی شما رئیس الوزرا هستید به غیر از این که وزیر کشور بوده جایگاه بالایی در هیئت دولت داریم توقع ما از شما این است به صورت شبانه‌روزی همکاری لازم را با استاندار داشته باشید.

موحد تصریح کرد: هم اکنون مردم بهمئی با گرمای بالاتر از ۵۰ درجه دست و پنجه نرم می‌کنند و مشکل بی‌آبی دارند و بقیه جاها هم هر یک به نوعی معضل و مشکل دارند.

وی ادامه داد: دختران مظلوم بخش"دیشموک" شهرستان کهگیلویه به سمتی می‌روند که شایسته آن ها نیست و باید مظلومیت و محرومیت آنها را درک کنید.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: می‌توان با استفاده از نیروهای استان از محرومیت عبور کرد همانگونه که در سال‌های دفاع مقدس، نیروهایی از استان سرنوشت جنگ را رقم زدند، امروز نیز می‌توانند در عرصه خدمت و دولت انقلابی برای اجرای عدالت تلاش کنند. هر چیزی که داریم مدیون رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا هستیم.

موحد با اشاره به هفته دفاع مقدس تاکید کرد: مردم استان در عملیات پد خندق خون ریخته و عزت آفریدند و سبب ذلت دشمن شدند و این افتخار برای مردم استان به یادگار ماند و کهگیلویه و بویراحمد دومین استان به لحاظ حضور رزمندگان در جبهه‌های جنگ است.

وی ادامه داد: بینی و بین الله آنچه ما در این مدت از استاندار سابق آقای دکتر حسین کلانتری شاهد بوده ایم خدا ترسی بود و میزان و معیار برای او خدا و توجهات ولی عصر(عج) و ارادت به مقام معظم رهبری بوده است و در راستای این اعتبار در بضاعتش کوتاهی نکرد.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر و بعضا بی‌نظیر استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان نخبگان کم‌نظیری هم دارد یکی از راه‌های برون رفت و از راه های مبارزه با محرومیت این است که از نیروهای استان در مناصب کشوری استفاده شود.

موحد با بیان این که راه و درازی در پیش داریم و همه باید آماده خدمت باشیم بیان کرد: امروز هر سه قوه با هم هماهنگ هستند که باید از این ظرفیت استفاده کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: