به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۲۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۳
وزیر کشور در یاسوج:
وزیر کشور با تاکید براینکه جوانان مظهر خلاقیت هستند ، اظهار داشت: می توان هم در کار و مسئولیت اجرایی و هم به عنوان مشاور در تمامی پست ها و جایگاه ها از ظرفیت آنها استفاده کرد.

به گزارش خبردنا/ احمد وحیدی شامگاه سه شنبه در جمع جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد به دست جوانان حل شدنی است گفت: جوانان وابستگی سیاسی، قومی، قبیله‌ای و منطقه‌ای ندارند و نباید هم داشته باشند.

وحیدی گفت: جوانان به چشم‌اندازهای بزرگ فکر می‌کنند و به این دلیل است که راحت‌تر می‌توانند مسائل و مشکلات را حل کنند.

وی از جوانان خواست در مسائل کوچک نمانند و افق‌های بزرگی داشته باشند.

وحیدی از جوانان خواست که چند دسته و گروه نشوند و در چارچوب نظام، انقلاب و رهبری حرکت کنند و از مرزبندی در این چارچوب بپرهیزند چراکه این شرط قطعی پیروزی است.

وحیدی با بیان اینکه جناح بندی چپ و راست از رسومات مارکسیستی است توصیه کرد: جوانان مرزبندی‌های دروغین چپ و راست را بشکنند.

وی ضمن تاکید براینکه با هم بودن جوانان معجزه می‌کند ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس با انسجام، معجزه‌های بزرگی ایجاد کردند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی گفت: دشمنان داخلی و خارجی می‌خواهند تفرقه ایجاد کنند اگر یکی باشیم و همت داشته باشیم این نقشه دشمنان هم نقش برآب می‌شود.

وزیر کشور تصریح کرد: نباید فقط منتظر بمانیم که همه مسائل و مشکلات را دولت حل کند.

وی افزود: استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید همراه جوانان باشد و زمینه را برای حضور جوانان فراهم کند.

وحیدی گفت: در این استان مشکلات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی وجود دارد که دولت به تنهایی از پس حل مشکلات بر نمی آید و نیازمند همکاری همه است.

وی با اشاره به اینکه جوانان مرجعیت جدیدی در استان ایجاد کنند، گفت: چرا در استان مفهوم خون‌بس وجود داشته باشد که این ظلم در حق بانوان باید حذف شود.

وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: هدف دولت این است که جوانان در صحنه حضور داشته باشند.

وزیر کشور روز گذشته وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد و عصر سه شنبه با حضور در شورای اداری استان آیین تکریم و معارفه استاندار انجام شد

حضور در گلزار شهدای یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهدا،دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و نشست با جوانان از دیگر برنامه های سفر یکروزه و فشرده وزیر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به سید علی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.

نام:
ایمیل:
* نظر: