به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
پارسایی خبرداد:
رییس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرازبام خائیز دهدشت «الف» به عنوان نماینده این استان قهرمان رقابت های هندبال مردان رده سنی جوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور و انتخابی تیم ملی شد.

به گزارش خبردنا/ مصطفی پارسایی  اظهار داشت: شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد به مدت یک هفته و از ۶ تا ۱۲ مهرماه ۱۴۰۰ میزبان ۱۸ تیم شرکت کننده از سراسر کشور در این دوره از رقابت ها بود.

وی افزود: دیدارهای رده بندی و پایانی این دوره از رقابت ها عصر امروز (دوشنبه) در سالن پوریای ولی شهر یاسوج برگزار شد.

رییس هیأت هندبال کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فرازبام خائیز دهدشت «الف» با شکست ۳۰ بر ۲۹ قصر نشاط بهبهان در دیدار پایانی این دوره از رقابت ها عنوان قهرمانی را تصاحب کرد.

پارسایی عنوان کرد: دیدار رده بندی این دوره از رقابت ها نیز عصر امروز (دوشنبه) در همین سالن بین فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و درخشان کویر گرمسار سمنان برگزار شد.

وی ابراز داشت: فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در این دیدار با حساب ۳۰ بر ۲۰ از سد درخشان کویر گرمسار سمنان گذشت و به مقام سومی دست یافت.

پارسایی گفت: فرازبام خائیز دهدشت «الف» در مرحله نیمه نهایی این دوره از رقابت ها با برتری ۲۵ بر ۲۲ مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان راهی دیدار پایانی شد.

وی اظهار داشت: قصر نشاط بهبهان نیز با شکست ۴۱ بر ۲۵ درخشان کویر گرمسار سمنان به دیدار پایانی این دوره از رقابت ها راه پیدا کرد.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: