به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۲۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۹
یک منبع مطلع در گفت و گو با خبردنا:
سرپرستی شهرداری دوگنبدان در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها بعد از 48 ساعت انتخاب از سوی اعضای شورای ششم این شهر ردصلاحیت می شود.

به گزارش خبردنا، روز دوشنبه دوازدهم مهرماه جاری با حضور اعضای شورای شهر، " وحید نشاطی " با هفت رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد.

نشاطی که تنها 48 ساعت مسوولیت سرپرستی شهرداری دوگنبدان را برعهده داشت و در این مدت، 24 ساعت آن تعطیل رسمی بوده است فردا نامه ردصلاحیت خود را دریافت می کند.

دلیل ردصلاحیت سرپرست شهرداری دوگنبدان، نداشتن حُکم رسمی اشتغال عنوان شده است.

نشاطی، پس از رد صلاحیت مسعود ظفری شهردار دوگنبدان، روز دوشنبه دوازدهم مهرماه از سوی شورای شهر دوگنبدان سرپرست شهرداری شده بود.

به گزارش خبردنا، بنظر می رسد انتخاب شهرداران جدید در استان کهگیلویه و بویراحمد برخلاف تمام ادوار گذشته، این بار با دقت و نظارت بیشتری صورت می گیرد.

توجه به مُر قانون در انتخاب شهرداران جدید در این استان می تواند نقطه شروع خوبی برای انتخاب دقیق و اصولی این مسوولیت شهری باشد و آن را باید به فال نیک گرفت.

انتخاب شهرداران براساس قانون و حمایت از اجرا کنندگان این قانون بطورحتم، بسیاری از مشکلات مدیریتی شهری و انحراف های قانونی را کم می کند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
0
0
به امید آن روز که شورای حل اختلاف استان با توجه به حضور جناب آقای استاندار، رئیس کل دادگستری استان و نمایندگان استان در آن مر قانون را مد نظر داشته باشند و سایر شهرداران انتخابی رد شده را اعمال قانون نماینذ.
نام:
ایمیل:
* نظر: