به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۲۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸
موضوع رتبه بندی معلمان با شروع مجلس در سال گذشته توسط کمیسیون آموزش مجلس مجدد مطرح شد و با پیگیری اعضای این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبردنا، این روزها و با آغاز فصل تحصیل یکی از موضوعات مهمی که در مجلس شورای اسلامی به یکی از بحث‌های مهم تبدیل شده توجه به حق و حقوق معلمان است، موضوعی که در سالیان گذشته نیز محل مناقشه بوده و هر از چندگاهی جامعه معلمان نسبت به بی‌مهری‌های صورت گرفته مراتب اعتراض خود را اعلام کرده‌اند.

مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی را می‌توان از نمایندگانی دانست که برای تحقق رتبه بندی معلمان پیگیر بوده و بر اجرای آن اصرار زیادی دارد.

اما خبری مبنی بر عدم امضای طرح رتبه بندی معلمان توسط مجمع نمایندگان استان در یکی از رسانه‌های محلی در فضای مجازی منتشر شده است، به همین منظور گفت‌وگویی با مهدی روشنفکر نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون داشتیم وی در این باره اظهار داشت: از ابتدای شروع به کار خود در مجلس شورای اسلامی با توجه به آشنایی با مشکلات جامعه معلمان نسبت به حقوق این قشر زحمتکش در کمیسیون آموزش مجلس موضوع مطرح و مراتب پیگیری و بررسی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: لایحه رتبه بندی معلمان در کمیسیون مربوطه مُصوب و در آینده نزدیک برای نهایی شدن در صحن مجلس مطرح خواهد شد.

روشنفکر گفت: در صورت نهایی شدن رتبه بندی معلمان حقوق این عزیزان از دو تا هفت میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: