به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۲۶۴
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
جمعی از مردم شهرستان بویراحمد در پی جانفشانی سردار عوض شهابی‌فر در جبهه‌های مختلف حق علیه باطل با او دیدار و از خدمات وی قدردانی کردند.

به گزارش ارسالی به خبردنا، عصر روز پنجشنبه پانزدهم مهرماه جاری جمعی از مردم شهرستان بویراحمد با سردار عوض شهابی‌فر دیدار و از خدمات او در مبارزه با دشمنان اسلام قدردانی کردند.

سردار شهابی‌فر در این دیدار ضمن تسلیت ایام شهادت امام رضا (ع) و بیان خاطراتی از ایثارگری‌های رزمندگان اسلام پرداخت و در سخنانی بر وحدت میان نیروهای انقلابی و ولایتمدار تاکید کرد.

وی در ادامه به اختلاف سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت اشاره کرد و گفت: «ما متأسفیم که امروز بچه‌های ولایت مدار و حزب الهی به جای اینکه پشتیبان هم باشند و همدیگر را حفظ بکنند همدیگر را متهم به کارشکنی می‌کنند یا نسبت‌های خلاف واقع بهم می‌دهند.»

به گزارش خبردنا، متن کامل صحبت‌های ارسالی سردار شهابی‌فر به شرح زیر است؛

شنیدم نماینده محترم گچساران و باشت برادر عزیزم جانباز فداکار آقای سید ناصر حسینی‌پور در یک سخنرانی که داشته‌اند در ارتباط با جناب آقای مهندس صیدالی از نیروهای ارزشمند و ولایت مدار و بسیجی دوران دفاع مقدس و یک خانواده حزب الهی که همه در خط مقدم حضور داشته‌اند و تا به امروز پشت ولایت ایستاده‌اند صحبت‌هایی کرده‌اند که نه در شأن آقای حسینی و نه در شأن آقای مهندس صیدالی بوده است و ما متأسفیم که امروز بچه‌های ولایت مدار و حزب الهی به جای اینکه پشتیبان هم باشند و همدیگر را حفظ بکنند همدیگر را متهم به کارشکنی می‌کنند یا نسبت‌های خلاف واقع بهم می‌دهند. انصافاً بنده از همان زمان اول جنگ تا الان آقای صیدالی و خانواده ایشان را می‌شناسم.

ایشان از جمله مسؤلینی بودند که هیچ موقع از خط ولایت و شهدا عدول نکرده‌اند و تا به امروز ثابت قدم مانده‌اند گرچه در دولت اصلاحات ایشان مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شدند آن هم بدلیل اینکه فردی عملگرا، پرتلاش، ولایی و مردمی هستند و تا آنجا که در توانشان بود مشکلات مردم را حل می‌کردند یکی از مسؤلینی بودند که همواره از طرف حزب الله جریان‌های ولایی و انقلابی طی سیزده سال مسؤلیت در این استان در مرکز استان و در شهرستان گچساران ادای تکلیف کردند و این مسؤلیت های سنگین را انجام دادند تا جایی که می دانم همه مراجعین و آحاد مردم از عملکرد و برخوردهای اخلاقی ایشون و از نحوه کار ایشون در شهرها، در روستاها و کارهای جهادی که در ارتباط با گازرسانی به اغلب روستاهای استان داشتند همواره تقدیر و تشکر ویژه دارند من اولین بار است که از زبان یک برادر بزرگواری که خیلی دوستش داشتم و داریم آقای سید ناصر حسینی در ارتباط با یک برادر بزرگ و ارزشی هم رزم و همسنگر و هم قطار خود آقای مهندس صیدالی چنین حرف‌هایی آن هم در جمع، در جمع‌هایی که نباید گفته می‌شد گفته شد،

شنیده‌ام و متأسفانه در شورای اداری فرصت از قبل تعیین شده برای جناب آقای صیدالی هم به دلایل نامعلوم حذف گردید و ایشان نتوانستند صحبت‌های خودشان را با جناب وزیر نفت داشته باشند.

این یکی از بزرگترین عیب‌های ما است که هوای همدیگر را نداریم و اینگونه رفتارها زمینه‌ای است جهت نفوذ دشمنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی. امروز آقای سید ناصر حسینی وظیفه دارند و وظیفه داریم که همه مردم را زیر یک چتر بگیریم و نسبت به همه مهرورزی داشته باشیم و برای همه یک احترام ویژه‌ای قائل باشیم چه آنهایی که یک زمانی به شما رأی داده‌اند چه آنهایی که رأی نداده‌اند چه آنهایی که در خط مخالف بوده‌اند چه آنهایی که در خط شما بوده‌اند. حالا آقای صیدالی خودی بودند و خودزنی واقعاً خیلی سخت است.

خود زنی یک مشکل بزرگه که نباید در جبهه انقلاب، جبهه ولایت و جبهه‌ای که شهدا قدم گذاشته‌اند و جانفشانی کرده‌اند وجود داشته باشد و آقای صیدالی هم یکی از کسانی است که در این جبهه‌ها قدم گذاشته‌اند و در سنگرهای خدمت گزاری به مردم در شرکت گاز و شرکت نفت خدمات ارزنده‌ای انجام داده‌اند و نباید در حقشان اجحاف بشود و من انتظار دارم سید ناصر حسینی از دل این مرد بزرگ ان شاء الله بیرون بیاورند و عذر خواهی بکنند و مبادا ایشان از سید ناصر و از جبهه انقلاب رنجیده شوند من سلامتی سید ناصر و همچنین آقای مهندس صیدالی و همه عزیزانی که در راه ولایت و شهدا قدم می‌گذارند و خدمت می‌کنند خواهانم و دستشان را می‌بوسم و عاقب به خیری، سلامت و سعادت همه عزیزان را از خداوند بزرگ خواهانم.

ضمن اینکه جناب آقای مهندس صیدالی در ارتباط با همه عناوینی که خدمتتان عرضه شد، ایشان یک انسان اخلاق مدار و از طایفه بزرگ و نسب دار آغایی، که یکی از بزرگترین طوایف ما در استان کهگیلویه و بویر احمد است، هستند.

کسی که اصالت دارد هیچ موقع از بیراهه حرکت نمی‌کند و اینها طایفتا از ابتدا تا انتها خصوصاً این خانواده آقای صیدالی و وابستگانش دائماً خدا می‌داند تا جایی که من میدانم و حضور ذهن دارم همه و همه در خط مقدم جبهه‌های جنگ حضور داشتند. من به عنوان یک جانباز یک پاسدار یک رزمنده و یک سرباز دست آقای مهندس صیدالی را می‌فشارم دوستش دارم و امیدوار هستم که حرف برادر عزیزمان آقای سید ناصر حسینی که هم از جانبازان با اخلاص هستند به دل نگیرند.

الحقیر عوض شهابی فر سرباز کوچک ولایت و خدمتگزار کوچک مردم خوب استان کهگیلویه و بویر احمد در جبهه دفاعی و امنیتی و جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس وسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میر حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
0
0
سلام سردار عزیز قداست و جانفشانی حضرتعالی بالاتر از اینه که گروهی جهت حفظ پست پشت شما سنگر بگیرند و از صداقت جنابعالی سو استفاده کنند
نام:
ایمیل:
* نظر: