به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۲۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
عده‌ای برای خود دکان باز کرده اند و در قالب شوراهای مختلف از جمله شورای ائتلاف، شورای فلان و شورای بهمان نزدیک می شوند و ادعای سهم خواهی می کنند، شما مواظب باشید و درها را برای همه مردم باز کنید نه فقط طیف ها و جریان های خاص سیاسی.

به گزارش خبردنا، حجت‌الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری در نشست اعضای ستاد محسن رضایی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حضور هر کدام از برادرهایمان با هر عنوانی که برای خدمت به مردم حضور پیدا می کنند و زمینه ساز ظهور منجی می‌شوند را به فال نیک می‌گیریم، لذا ضمن استقبال از حضور شما در این جایگاه امیدواریم در راستای خدمت به مردم محروم استان گام های مستحکمی بردارید‌.

رئیس شورای راهبردی ستاد دکتر رضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: علی‌رغم تلاشهایی که داشتیم تا مردم را به صحنه بیاوریم، کسانی هم بودند در بیرون از مرزها که تمام امکانات خود را به کار گرفتند تا مانع حضور حداکثری مردم در انتخابات شوند اما ناکام ماندند.

وی خاطرنشان کرد: امروز طرفداران آیت الله رئیسی و دکتر محسن رضایی از چشم معاندین خارجی با یک چشم دیده می‌شوند و همه، دشمن مشترکی داریم. حاضرین امروز نیز هر کدام فرماندهان گردان هایی بودند که تمام عمر خود را پای نظام هزینه کردند و مثل خیلی ها نرفتند در خانه بنشینند، امروز نیز حیثیت و آبروی نظام را با تلاش در انتخابات و رای به دکتر رضایی خریدیم و مشارکت فعال داشتیم.

بزرگواری تصریح کرد: دغدغه این جمع و بسیاری از مسئولان دلسوز در سراسر کشور مسئله معیشت و اقتصاد مردم است، ما استان قوی و برخورداری هستیم اما محروم واقع شده ایم. اقتصاد مردم باید انگیزه اول هر مسئول باشد و بعد از آن مسئله بیکاری جوانان حائز اهمیت است، با همین روحیه جهادی که از استاندار سراغ داریم امیدواریم که با تمام وجود کار کنید و برای این مردم از هیچ تلاشی کوتاهی نکنید، ما هم از بدنه مردم آمده‌ایم تا خواسته هایشان را در حضور شما تکرار کنیم.

رئیس شورای راهبردی ستاد دکتر رضایی در استان اظهار داشت: می خواهیم طوری کار کنید که هم شما پیش خدا، امام و شهدا رو سفید باشید و هم در این برهه خطرناک به سلامت عبور کنیم. ضمن اینکه معتقدیم اگر نتوانیم مشکلات را سر و سامان دهیم و مردم را قانع کنیم، جلویشان باز می شود و هر کس سر راهشان قرار بگیرد را له می کنند و می روند. این جرقه هایی که در گوشه و کنار کشور زده می شود و نشان از اعتراضات صنفی اقشار مختلف جامعه است را باید جدی بگیریم و به مشکلات مردم رسیدگی کنیم تا کار به جاهای باریک تر نکشد.

وی با اشاره به استقبال از مشورت و حضور تمام سلیقه ها گفت: از استاندار استان درخواست می کنیم تمام جریان ها اگر درخواست جلسه با شما داشته باشند، از هر گروه و ترکیبی که باشند، با آغوش باز پذیرفته شوند اما تاکید می کنم عده‌ای برای خود دکان باز کرده اند و در قالب شوراهای مختلف از جمله شورای ائتلاف، شورای فلان و شورای بهمان نزدیک می شوند و ادعای سهم خواهی می کنند، شما مواظب باشید و درها را برای همه مردم باز کنید نه فقط طیف ها و جریان های خاص سیاسی.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
0
0
برادر شورای ائتلاف این انقلاب را به وجود اوردن والی هنوز نیروهای که شما در دوران نمایندگی در ادارات بکار گزاشتی همه انحرافی و ضد ولایت فقیه بودن و تو خود هم انحرافی شدی........
نام:
ایمیل:
* نظر: