به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۲۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
مهندس طاهری حسینخانی از مدیران موفق ، پاکدست ، مردم دار ، دلسوز ، جهادی و شایسته شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور ، مدیریت اسبق این شرکت در " کهگیلویه و بویراحمد " را در کارنامه خود دارد

 خبردنا : مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان " فارس " منصوب شد . 

به گزارش " خبردنا "،  مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور حکمی" اسداله طاهری حسینخانی" را به عنوان سرپرست منطقه فارس منصوب کرد.

"کرامت ویس‌کرمی" در این حکم از خدمات "امیر بنی‌کریمی" در زمان تصدی این سمت که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، تشکر و قدردانی کرد.

مهندس طاهری حسینخانی از مدیران موفق ، پاکدست ، مردم دار ، دلسوز ، جهادی و شایسته  شرکت پخش فرآورده های نفتی کشور ، مدیریت اسبق این شرکت در " کهگیلویه و بویراحمد " را در کارنامه خود دارد . 

در دوران مدیریتی مهندس طاهری در استان " کهگیلویه و بویراحمد " علاوه بر موفقیت های ممتاز و درخشان این شرکت، رضایت های مردمی بویژه روستائیان  و عشایر  مناطق صعب العبور این استان  از خدمات رسانی مجموعه شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد بشدت افزایش یافته بود . 

" خبردنا " ضمن تبریک این انتصاب شایسته به برادر ارجمند و تلاشگر مخلص  مهندس " طاهری "  ، از خداوند متعال موفقیت روزافزون وی در تمامی مراحل شغلی و زندگی را مسائلت می نماید . 

نام:
ایمیل:
* نظر: