به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۲۸۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
بر اساس آرای اخذ شده از سهامداران، امیرمهدی امینیان، یعقوب رشنوادی، احمد فاضلی، مهدی مهدوی و سید محمد یمنی به عنوان اعضای اصلی و پرویز توسلی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

خبردنا : تاج گردون پیروز قاطع دوئل بیمه سرمد شد .

به گزارش "خبردنا " ،پس از خیانت های آشکار و نهان هیات مدیره سابق بیمه سرمد به تاج گردون که با موضوع دروغین حقوق نجومی و سپس مصوبه آنی هیات مدیره وقت برای اخراج او از مدیرعاملی بیمه سرمد انجام شد نماینده سابق گچساران و باشت تلاش هایی برای اثبات حقانیت نه بازگشت به بیمه سرمد انجام داد که نتیجه آن تلاش ها انتشار اطلاعیه مهم بیمه مرکزی مبنی بر بیگناهی تاج گردون و تایید تخلفات گسترده هیات مدیره و رئیس وقت  آن بود .

مجتبی کاتب رئیس وقت هیات مدیره با حکم قاطع بیمه مرکزی به مدت 5 سال از تمامی مناصب مدیریتی بیمه کشور کنار گذاشته شد اما رسیدگی به تخلفات رفقای کاتب در هیات مدیره به همین جا ختم نشد .


انتخاب اعضای جدید هیات مدیره بیمه سرمد

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام این شرکت، با حضور بیش از 89 درصد سهامداران برای تعیین اعضای هیات مدیره برگزار شد. در این مجمع که به ریاست سید رضا موسوی و حضور سهامداران حقوقی و حقیقی برگزار شد، اعضای هیات مدیره از میان نامزدهای مورد تائید بیمه مرکزی، برای مدت 2 سال انتخاب شدند.

بر اساس آرای اخذ شده از سهامداران، امیرمهدی امینیان، یعقوب رشنوادی، احمد فاضلی، مهدی مهدوی و سید محمد یمنی به عنوان اعضای اصلی و پرویز توسلی به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

با عزل کاتب ، ملکی و توسلی سه نفر از چهار نفر اصلی اعضای هیات مدیره ای که برای جلوگیری از رسیدگی به تخلفات گسترده توسط تاج گردون دام دروغین حقوق نجومی وی را رسانه ای کرده بودند می توان گفت برنده واقعی دوئل بیمه سرمد تاج گردون بوده است .

پیگیری های " خبردنا " تایید می کند روند رسیدگی به تخلفات هیات مدیره بیمه سرمد در مراجع قانونی در دست بررسی و انجام اقدامات قانونی است .

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اصغری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
0
0
کجا گفته اند و یا نوشته اند که تاجگردون بی گناه است انتخابات هیات مدیره تمام شرکتها هر چند سال یکبار برگزار می شود و این روند طبیعی و قانونی شرکتهای سهامی است .
نام:
ایمیل:
* نظر: