به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۳۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
هشدار استاندار کهگیلویه و بویراحمد :
احمد زاده با تاکید بر اطلاع رسانی گسترده برای مبارزه با کرونا گفت : باید به مردم گفته شود که پایان کرونا مشخص نیست و این بیماری بخشی از زندگی ما شده است و شاید سال‌ها با کرونا زندگی کنیم.

خبردنا :  استاندار کهگیلویه  وبویراحمد به تمامی دستگاههای متولی در این استان هشدار داد که برای پیک سنگین کرونا آماده باشند .

به گزارش " خبردنا "،  سید " علی احمدزاده " که در جلسه ستاد مبارزه با کرونا سخن می گفت با بیان این مطلب افزود : با همه‌ی شرایطِ پایداری که ما داریم می‌طلبد که برای پیک بعدی که احتمالا در نیمه آبان ماه کشور را فرا گیرد آماده باشیم.

وی با بیان اینکه لازم است که همه‌ی افراد واکسن بزنند ادامه داد : یکی از دغدغه‌های مردم تنوع واکسن‌ها است که ‌دستگاه‌های متولی این تنوع را ایجاد کنند .

 استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه نرخ واکسیناسیون در استان از متوسط کشوری بالاتر است خاطرنشان کرد :  از دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهم تبلیغات منفی در استان را با کار علمی پاسخ دهند.

احمد زاده با تاکید بر اطلاع رسانی گسترده برای مبارزه با کرونا گفت : باید به مردم گفته شود که پایان کرونا مشخص نیست و این بیماری بخشی از زندگی ما شده است  و شاید سال‌ها با کرونا زندگی کنیم.

این مقام مسئول  با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سفرها و به ویژه تورهای زیارتی افزود :  بدون رعایت پروتکل‌ها هیچ گونه مجوزی در این خصوص صادر نشود چرا که زیارت یک امر مستحب اما حفظ جان مردم واجب است.

نام:
ایمیل:
* نظر: