به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۳۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳
استفاده از توان علمی اعضاء هیأت علمی، بهره‌مندی از تجهیزات آزمایشگاهی و فناوری، حمایت از تجاری‌سازی و فناوری های نو، برگزاری دور ه های توانمندسازی مهارتی اعضاء هیأت علمی از دیگر موضوعات مورد توجه در این تفاهم نامه است.

 خبردنا : تفاهم نامه همکاری مشترک میان واحد علوم و تحقیقات و دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد منعقد شد.

به گزارش " خبردنا "  این تفاهم‌نامه همکاری در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در جهت بهره مندی مستمر از خرد‌جمعی و تجربیات و توانمندی های طرفین امضاء شد.

این تفاهم‌نامه همکاری توسط «صباغ‌زاده» قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم و تحقیقات و «رحیم اکرامی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان‌یافته به  منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل امضاء شد.

براساس این گزارش، ایجاد و برگزاری دوره های مهارتی، فناورانه، فرهنگی و فعالیتهای پژوهشی در مرکز ملی آموزش‌های فرهنگی مهارتی و فناورانه پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، اجرای رویدادهای فناوری و نوآوری مشترک، طرح های پژوهشی مشترک، دوره‌های فرهنگی مشترک، دوره های کارورزی و آموزش های آزاد برای صنایع و مراکز علمی در سطوح استانی، منطقه ای و ملی به صورت مشترک از جمله موضوعات مورد توجه این تفاهم‌نامه همکاری است.

همچنین هدایت و حمایت از پایان نامه های تحصیلی به ویژه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در راستای نیازهای تحقیقاتی استانی، منطقه ای و ملی، برگزاری سمینار، کارگاه و همایش های علمی مشترک و بازدیدهای علمی و کارآموزی دانشجویان، استفاده از توان علمی اعضاء هیأت علمی، بهره‌مندی از تجهیزات آزمایشگاهی و فناوری، حمایت از تجاری‌سازی و فناوری های نو، برگزاری دور ه های توانمندسازی مهارتی اعضاء هیأت علمی از دیگر موضوعات مورد توجه در این تفاهم نامه است.

نقش دکتر سید " یعقوب زراعت کیش " معاونت فرهنگی دانشگاه علوم و تحقیقات در انجام این مهم ستودنی است . دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات از مهم ترین دانشگاههای علمی کشور است که همکاری این واحد با دانشگاه آزاد یاسوج قطعا تاثیر بالایی در تقویت این نهاد خواهد شد . 

" خبردنا " از تلاش مجدانه دکتر زارعت کیش در استفاده از ظرفیت های علمی دانشگاه علوم و تحقیقات برای تقویت واحدهای علمی دانشگاه آزاد استان صمیمانه تقدیر  و تشکر می نماید . 


 
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر: