به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۳۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
استاندار تاکید کرد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: کارکنان ادارات که تاکنون اقدام به دریافت واکسن نکرده اند باید در کمترین زمان ممکن واکسن زده و در غیر اینصورت، مدیران از ورود آنان به محل کار خودداری کنند‌

به گزارش خبردنا،" سیدعلی احمدزاده " در نشست ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: متاسفانه ۱۶ شهرستان در کشور در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته اند که از این تعداد، ۲ شهرستان چُرام و کهگیلویه از این استان در وضعیت قرمز قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه یکی از شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد اکنون بر لبه پرتگاه قرمز شدن کرونایی است، اظهارداشت: متاسفانه چهار بیمار کرونایی در این استان، امروز فوت کرده اند.

رئیس ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شیوع دوباره ویروس کرونا در مناطق مختلف استان، اجرای پروتکل های بهداشتی را ضروری تر از قبل خواند.

احمدزاده گفت: کارکنان اداراتی که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده اند این امکان برای آنان فراهم شده که اقدام به تزریق واکسن کنند و مشکل و یا مانعی در این ارتباط وجود ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد: مدیران از ورود کارکنانی که اقدام به دریافت واکسن کرونا نکردهاند خودداری کرده چرا که سلامت جامعه در خطر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: