به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۳۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱

خبردنا/ به مناسبت هفته نیروی انتظامی و برای برآورده شدن آرزوی یک کودک معلول جسمی حرکتی،به صورت نمادین مدیریت نیروی انتظامی شهرستان بهمئی بر عهده این کودک قرار گرفت .

به گزارش خبردنا، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت.با توجه به اطلاع از آرزوی کودک معلول جسمانی مبنی بر قرار گرفتن در لباس مقدس نیروی انتظامی جهت خدمت به مردم شهرستان بهمئی و اطلاع از وضعیت کودک ۴ساله بردیا فرد معلول جسمی ،تلاش کردیم خواسته وی به مدت چند ساعت جامه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد : برای این عزیزان مشکلات بسیاری در جامعه وجود دارد، مسیر زندگی برای آنان سخت بوده و با اینکه تلاش های خانواده و حتی جامعه برای سهولت بخشی گذران عمر آنان تلاش دو‌چندان می کنند با این حال سختی ها،همچنان مانع از آرامش در مسیر زندگی این عزیزان است.

وی افزود : تلاش کردیم با این حرکت نمادین جهت شادی دل این عزیز و شادی چند ساعتی قدردان نعمت های بی شمار پروردگار منان و خوشحالی دل این کودک و خانواده زحمت کش آن باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده ضمن تهیه لباس نیروی انتظامی و هدایت ترافیک شهرستان با همکاری صمیمانه سروان علی نقی فخرایی منش رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی در اختیار بردیا قرار گرفت و با اعزام خودرو مخصوص نیروی انتظامی به درب منزل کار وی آغاز شد.

خبردنا، صمیمانه از اقدام شایسته و تحسین برانگیز سبزپوشان نیروی انتظامی در شهرستان بهمئی تقدیر و تشکر می کند.

صبح زاگرس

نام:
ایمیل:
* نظر: