به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۳۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
خروجی نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از مدیران ملی هم استانی :
آنچه از خروجی عملکرد نمایندگان استان در حوزه حمایت از انتصاب فرزندان استان در رده های میانی دیده می شود جز " صفر " چیزی نیست . باید پذیرفت توانایی و اثر گذاری این سه نفر در سطح ملی همین " صفر " است البته اگر چاشنی تخریب برخی فرزندان را که شنیده می شود این عزیزان دارند را بحساب نیاوریم که آنگاه این " صفر" به سمت " منفی " میل می کند.! که امیدواریم چنین نباشد .

 خبردنا- رضا عزیزی : مدیران ملی کهگیلویه و بویراحمدی در سکوت تاسف بار نمایندگان استان در مجلس یکی پس از دیگری در حال تغییر از سوی وزرا و مسئولان وزارتخانه ها هستند . 

به گزارش " خبردنا " ، بر کسی پوشیده نیست که مهم ترین سرمایه هر استان و منطقه ای برای نیل به سمت اهداف متعالی توسعه و افزایش ثروت و رفاه مردم بخصوص در مناطق دور افتاده و محروم ، وجود نیروهای انسانی توانمند در مراکز مهم تصمیم گیری پایتخت است . 

فرزندان توانمند کهگیلویه و بویراحمد سالها در مناصب ملی با " پاکدستی و توانمندی " به سراسر کشور و البته استان خدمت کردند تا دولت رئیسی از راه رسید . 

شعارهای دولت انقلابی در حمایت از همه ظرفیت های انسانی استانها بدون در نظر گرفتن خطوط فکری و گرایش های سیاسی یکی از مهم ترین شعارهای گفته شده بود . غلظت استفاده از نیروهای انسانی پاکدست ، توانمند ، زجر کشیده دردآشنا و آگاه به مسائل استانها  با هدف تسریع در خدمت به مردم مناطق محروم در میان شاخص های انتخاب مدیران ملی بیش از سایر شعارها بود . 

اننخاب اولیه وزراء نشان داد " زاگرس " در کابینه " رئیسی " در مقایسه با کابینه های پیشین قدرت ملموس تری دارد و این نشانه ای امیدوار کننده برای استان محروم زاگرس نشین کهگیلویه و بویراحمد بود . دلخوش بودیم که ضمن حفظ سرمایه های ملی موجود فارغ از نقدهای وارد بر عملکرد برخی از آنها می توان به حضور تعداد بیشتری از فرزندان استان در رده های میانی کابینه سیزدهم دل بست اما زهی خیال باطل ! 

آنچه در مسیر پیش روی تغییر مدیران ملی در حال رخ دادن است خبرهای ناامید کننده ای است که هر روز برای دلسوزان کهگیلویه و بویراحمد خبر از روزهای بد و بدتری می دهد . 

نقش نمایندگان استان در این مسیر اما تاریخی است . نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس که شعار تقویت، حمایت و انتصاب فرزندان استان در مناصب ملی را سر می دهند خوب است یکبار هم شده به موکلان خود گزارش دهند نتیجه اقدامات آنها تاکنون چه بوده است ؟! 

جابجایی و تغییر دکتر " پناه " از وزارت کار  و  دکتر " جنتی " از سازمان مالیاتی اصلا خبرهای خوبی برای استان نیست چرا که انصافا این دو مدیر ملی تلاشهای ویژه ای را برای حمایت از فرزندان استان  و توسعه زادگاهشان در حد بضاعت مسئولیت خود داشتند اما هیچ گونه اعتراض رسانه ای از نمایندگان استان شاهد نبودیم ! در حالی که سایر استانها با هرتغییر مدیر ملی شان چنان فضایی ایجاد می کنند که جلوی سایر تغییرات گرفته شود . 

نیک می دانیم که انتصاب مهندس " فرزاد نجات نیا " از فرزندان شایسته کهگیلویه بزرگ بعنوان معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی و دکتر " مرادی " بعنوان مشاور وزیر کشور هیچ ربطی به تلاش ها یا نا تلاش های نمایندگان استان نداشته و ندارد  . 

این دو نفر خود ارتباطات  سیستمی و فردی با مجموعه رئیسی و وزیر کشور داشته و دارند و تا زمان انتشار خبر نمایندگان استان از این انتصابها بی اطلاع بودند . 

 انتصاب آقایان " باقرپور ، دین پرور و امیدی پور " در بنیاد مسکن کشور ربطی به این حضرات نداشته و ندارد و صرفا به شناخت مهندس نیکزاد از توانمندی این عزیزان در دوران استانداری او در کهگیلویه و بویراحمد بر می گردد. 

آنچه از خروجی عملکرد نمایندگان استان در حوزه حمایت از انتصاب فرزندان استان در رده های میانی دیده می شود جز " صفر " چیزی نیست . باید پذیرفت توانایی  و اثر گذاری این سه نفر در سطح ملی همین " صفر " است البته اگر چاشنی تخریب برخی فرزندان را که شنیده می شود این عزیزان دارند را بحساب نیاوریم که آنگاه  این " صفر" به سمت " منفی " میل می کند.! که امیدواریم چنین نباشد . 

از " پاس گل * " دوستان در حضور وزرا نجواهایی به گوش می رسد که امیدواریم چنین نباشد که اگر استمرار آن شنیده شود با جزئیات در مطالب بعدی منتشر خواهیم کرد باشد که توسعه استان را فدای دلخوری های کودکانه منطقه ای نکنند که آنگاه سکوت جایز نیست و " خبردنا " پیشگام شکستن این سکوت خواهد شد . 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: