به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۳۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
از صبح روز گذشته اخباری مبنی بر قتل دختر یاسوجی در فضای مجازی منتشر شده اما واقعیت اصلی این ماجرا را بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشخص کرد.

به گزارش خبردنا/ با انتشار خبری در فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر قتل دختر وکیل یاسوجی، پیگیر روایت واقعی این ماجرا شدیم تا با بررسی موضوعی این قتل، به مرگ مشکوک یک خانم وکیل آن هم در یکی دیگر از استانهای کشور برسیم.

برخی از کاربران فضای مجازی با انتشار تصاویر این فرد او را به عنوان وکیل یاسوجی معرفی کردند اما قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد در خصوص فوت سعیده محمدی وکیل دادگستری در مشهد، در خصوص این قتل اظهار کرد: در روز 2 آبان ماه مورد فوتی حادثه‌ای مبنی بر فوت یک خانم در باغ اجاره‌ای گزارش شد و زمانی که نیروی انتظامی به محل وقوع حادثه رسیدند جسد را داخل استخر یافتند.

وی افزود: پس از بررسی‌های لازم آثار ضرب و جرح جنایت در بدن او مشاهده نشد. بررسی‌ها همچنان ادامه دارد و نتیجه نهایی منوط به کالبد شکافی و تحقیقات بیشتر است. هنوز جنایی بودن این اتفاق محرز نشده است و در قالب مرگ مشکوک گزارش شده است.

بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: هنوز زوایای پرونده و صحت و سقم آن مشخص نیست و موضوع تحت بررسی است.

فرزانه صفری وکیل دادگستری در مورد قتل همکارش در مشهد مدعی شد، سعیده قربانی یکی از موکلانش شده و قاتل از مشهد متواری شده است.

مجتبی زاهدیان رئیس کانون وکلای خراسان تصریح کرد: قتل در جای دیگری رخ داده و عامل یا عاملان جنایت جسد را به حاشیه شهر مشهد منتقل و رها کرده‌اند.

وی ادامه داد: هنوز مشخص نیست که مقتول قربانی موکل یا مسائل خانوادگی شده است و انگیزه این جنایت هنوز مشخص نیست.

نام:
ایمیل:
* نظر: