به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۴۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 322 کیلو و 800 گرم تریاک از یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور "یاسوج- اصفهان" خبر داد.

به گزارش خبردنا/ سردار "کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای مواد مخدر در محورهای مواصلاتی استان، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر "استان" با تعامل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "دنا" و پاسگاه های انتظامی "میمند"و "پاتاوه"،ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور "یاسوج" به "اصفهان" ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در محور "یاسوج" به "اصفهان" به ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک شدند و آنان را متوقف کردند.

مصطفایی بیان داشت: ماموران در بازرسی از یکی از خودروهای مذکور ۳۲۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آنان جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه رانندگان خودروها دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند،خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بود و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر: