به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۴۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا خبر داد:
معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا از کمک یک خیر هم استانی به دانش آموزان، مدارس و خانواده های نیازمند خبرداد.

به گزارش خبردنا/ " امید آزاده " در این باره با بیان اینکه به مناسبت روز دانش آموز این هدایا به دانش آموزان اهدا شد، گفت: تعداد ۷۰۰ بسته شامل کارت هدیه، لباس و کفش بین مدارس سادات محمودی به ارزش قریب به ۱۴۰ میلیون تومان توزیع شد.

وی گفت: این خیر بزرگوار همچنین تقبل کردند مدرسه راهنمایی درب کلات که حیاط آموزشگاه برای میدان ورزش مناسب نبود، یک بنکر سیمان و کلیه مصالح را در اختیار مدیر قرار داده، همچنین شیشه های مورد نیاز مدرسه را نیز تامین کند.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا افزود: طی بازدیدی که از چندین مدرسه دیگر با حضور خَیر هم استانی مهندس حاج سیف‌الله آزاده صورت گرفت، مقرر شد مدارسی که سرویس بهداشتی مناسبی ندارند، ساماندهی شوند.

آزاده اذعان داشت: ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی به همت این خیر بازسازی خواهد شد، ضمن اینکه طی بازدیدی که از منزل یکی از نیازمندان منطقه داشتند، مبلغ ۱۰ میلیون تومان به آنها اهدا شد.

همچنین پیش از این حاج سیف الله آزاده طی بازدید از روستاهای موشمی وسطی و آبیدک از توابع بخش زیلایی با کمک نوع دوستانه و خیرخواهانه، یک هزار جفت کفش بین دانش آموزان زیلایی توزیع کرد که مورد تقدیر فرماندار مارگون واقع شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: