به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۴۵۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمدگفت: مشکلات ۱۴ فعال اقتصادی و سرمایه گذار در بخش های صنعتی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع آنها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش "خبردنا" " سیداحسان عسکری " در سیزدهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، عمده مشکلات این طرح های تولیدی را بدهی معوق تسهیلات بانکی، نحوه تقسیط بدهی ها و استفاده از بخشودگی های قانونی، استمهال تسهیلات و ایجاد زیرساخت عنوان کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اظهار داشت: مشکلات طرح های اقتصادی با حضور صاحبان طرح، مدیر شرکت، تعاونی ها و مدیران دستگاه اجرایی مربوطه و مدیران عامل بانک های استان بررسی شد.

عسکری گفت: مصوبات هرجلسه در جلسه بعدی ارزیابی و پیگیری می شود و گزارشی از اقدامات انجام شده توسط دستگاه اجرایی و بانک عامل ارائه خواهد شد.

وی افزود: برای تسریع در رفع مشکلات فعالان اقتصادی، رویکرد بررسی میدانی طرح های تولیدی، بنگاه اقتصادی و اشتغالزایی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی در رابطه با طرح های تولیدی پیشنهادی سرمایه گذاری هم به حمایت همه جانبه به طرح های اقتصادی با توجیه فنی و اقتصادی و زیست محیطی، زمان ‌بندی اجراء تاکید کرد و اظهار داشت: همه طرح ها با دقت و سرعت باید مورد رسیدگی قرار گرفته و تعیین تکلیف شوند.

عسکری گفت: برای دستگاه های اجرایی و بانک های عامل، طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی جهت دریافت تسهیلات ارزی و ریالی در اولویت باشد.

وی افزود:ضوابط واگذاری زمین و در اختیار قراردادن عرصه به متقاضیان طرح های اقتصادی و تولیدی، کارشناسی شده و براساس برآورد دقیق و زمانبندی شده باشد تا چنانچه متقاضی طرح تعلل کرد و اقدامی صورت نگرفت، زمین از تملک آن خارج شود. در این جلسه فعالان اقتصادی مشکلات طرح های خود را بیان کردند و خواستار بررسی و رفع آنها شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: