به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۴۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

خبردنا/ محمدرضا یزدی با حکم مخبر به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب شد.

به گزارش خبردنا، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی محمدرضا یزدی را به عنوان «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

متن حکم مخبر به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای محمدرضا یزدی

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

محمد مخبر

** انتصاب معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس‌جمهور

مخبر در حکم دیگری محمد هادی زاهدی وفا را به سمت «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رئیس جمهور» منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدهادی زاهدی وفا

نظر به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهور» منصوب می شوید.

شایسته است ضمن هماهنگی با دستگاه های اجرایی ذیربط در چارچوب شرح وظایف مصوب آن معاونت، پیگیری و نظارت لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، ضمن بهره گیری از توانایی های مجموعه دولت و اهتمام لازم در سایه تعامل و همکاری همکاران و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و موید باشید.

محمد مخبر

نام:
ایمیل:
* نظر: