به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۴۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

خبردنا/ روزنامه کلید روز شنبه در صفحه اول خود تصویری گرافیکی از ترسیم خط فقر چاپ کرد، که شکل دست و قلم ترسیم کننده مربوط به تصویری از نامه نگاری رهبری بوده است.

ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران گفته بود: اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، به صورت مداوم کار رصد فعالیت مجموعه‌های خبری را انجام می‌دهد و در صورت مشاهده موارد تذکرات لازم داده می‌شود و اگر موردی از صلاحیت رسیدگی اداره کل مطبوعات خارج باشد به هیئت نظارت بر مطبوعات ارجاع داده می‌شود. هیئت نظارت بر مطبوعات که متشکل از یک قاضی به انتخاب رئیس قوه قضائیه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یا نماینده تام‌الاختیار وی، یک نماینده مجلس شورای اسلامی به انتخاب مجلس، یک استاد دانشگاه به انتخاب وزیر فرهنگ و آموزش عالی، یک مدیر مسئول مطبوعات به انتخاب آنان، یک استاد حوزه علمیه به انتخاب شورای عالی حوزه علمیه قم و یک عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به انتخاب آن شورا می‌باشد وظیفه نظارت و برخورد قانونی با تخلفات رسانه‌ها را بر عهده دارد.

شمسایی در پایان گفت: مورد ذکر شده به جلسه هیئت نظارت بر مطبوعات ارجاع داده شده تا تصمیم گیری لازم و قانونی در این خصوص گرفته شود.

حالا علاءالدین ظهوریان در گفت و گو با ایرنا ضمن تایید گفته است: اعضای هیات نظارت بر اساس قانون مطبوعات کشور رای به لغو امتیاز روزنامه کلید دادند.

روزنامه کلید از اول اردیبهشت ۱۳۹۴ به مدیر مسئولی عطاءالله حکیمی پور و با سردبیری منصور بیطرف به خانواده مطبوعات کشور پیوسته بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: