به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۵۲۰
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
هفت کوهنورد شیرازی که بدون مجوز از هیئت کوهنوردی، با نادیده گرفتن ناپایداری شرایط جوی و با وجود هشدارهای هواشناسی عازم منطقه " کل خرمن " شده بودند یک کوهنورد از این گروه دچار شکستگی پا شده و در ارتفاعات دنا گرفتار شدند.

خبردنا/ مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان این کوهنوردان توسط گروه های امدادی خبرداد و اظهارداشت: این گروه هم اکنون در حال بازگشت از ارتفاعات دنا بسمت شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا هستند.

" محمد محمدی " به خبردنا گفت: یک گروه امدادگر برای نجات این گروه به منطقه عازم که این گروه هم متاسفانه گرفتار برف و بوران در ارتفاعات دنا شدند و البته با سختی های فراوانی توانستند گروه هفت نفره کوهنوردی از شیراز استان فارس را پیدا کنند.

وی از اعزام دو تیم دیگر برای کمک به تیم اول امدادگر اعزامی در این ارتفاعات خبرداد و خاطرنشان کرد: بنظر می رسد تا ساعاتی دیگر تمامی گروه ها در شهر سی سخت مستقر شوند.

به گزار ایلنا، گروه هفت نفره کوهنوردان باشگاه کوهیاران شیراز، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته (دیروز) قصد داشتند به قله دنا صعود کنند اما در ارتفاعات دنا گرفتار برف و بوران شدند.

این گروه بدون دریافت مجوز از هیات کوهنوردی اقدام به صعود کرده بودند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: