به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۵۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای اجرای طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی در 67 منطقه شهری و روستایی گچساران این استان با اعتباری بیش از 470 میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش خبردنا، " جمال معتمدی زاده " در گفت و گو با رسانه ها در یاسوج گفت: اجرای طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی در شهرستان های 9 گانه این استان اجرا و در شهرستان گچساران هم در 67 منطقه شهری و روستایی این طرح حیاتی و مهم صنعت برق کلنگ زنی و شروع شده است.

وی با بیان اینکه طول شبکه های برق فشار متوسط و ضعیف شهرستان گچساران که در این طرح، اصلاح و بهینه سازی می شود حدود 70 کیلومتر است، اظهارداشت: 70 دستگاه ترانسفورماتور جدید با ظرفیت هشت هزار و 750 کیلوولت آمپر نیز در این شهرستان نصب و به بهره برداری می رسد.

معتمدی زاده گفت: اجرای این طرح جهادی در شهرستان گچساران در قالب 38 پروژه تعریف شده و بنا داریم در سه ماه آینده اغلب این پروژه ها را به پایان برسانیم.

وی، هدف از اجرای طرح جهادی اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات انرژی در تامین برق پایدار، جلوگیری از نوسانات و ناپایداری، جلوگیری از کاهش نرخ تلفات انرژی و افزایش رضایتمندی مشترکین برق در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

به گزارش خبردنا، بیش از 275 هزار اشتراک برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.  

نام:
ایمیل:
* نظر: