به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۵۲۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
ملک حسینی خبرداد:
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت هر دو عامل تیراندازی جمعه شب گذشته(بیست یکم آبان ماه) در خیابان 60 متری یاسوج و با تلاش و سرعت عمل تحسین برانگیز پلیس اطلاعات استان، در کمتر از شش ساعت خبرداد.

به گزارش خبردنا، " سیدعلی ملک حسینی "با هشدار دادن به مُخلان نظم و امنیت عمومی تأکید کرد: ایجاد درگیری و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محکومیت به مجازات های سنگین را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه با بررسی اولیه در تیراندازی خیابان 60 متری یاسوج، اختلاف سابق یکی از بستگان دو متهم مسلح موتورسوار احراز شده و انگیزه انتقام جویی شخصی بوده، اظهار داشت: دادستانی با چنین اقداماتی شدیدترین برخورد قانونی را خواهد داشت و در همان لحظات اول وقوع حادثه موضوع در دستور کار ویژه حوزه قرار گرفت و دستورات قضایی جهت سرعت در شناسایی و بازداشت متهمین با ورود به منزل و مخفیگاه صادر شد و با تلاش و جدیت مامورین انتظامی پلیس اطلاعات استان کمتر از شش ساعت دستگیر و بازپرس با تفهیم اتهام هر دو متهم را با شدیدترین قرار تامین کیفری به زندان اعزام نمود.

به گزارش خبردنا، شب گذشته (جمعه شب)، 2 نفر با استفاده از اسلحه ساچمه ای اقدام به مصدومیت مالک تعویض روغنی در خیابان 60 متری یاسوج نموده و مصدوم این حادثه بشدت مجروح و به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شد.

در کمتر از شش ساعت با همکاری دادستانی و پلیس اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، ضارب و راکب موتورسکلیت شناسایی و دستگیر شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر: