به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۵۴۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:
با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسوولان محلی، آئین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش خبردنا/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این آئین از خدمات و تلاش‌های شایسته مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه تقدیر و اظهارداشت: شهرستان کهگیلویه از زمان شیوع کرونا ۱۷۷ فوتی را ثبت کرده که نسبت به استان میزان کمتری داشته است.

پرویز یزدان پناه با اشاره به اینکه میزان مرگ و میر شهرستان کهگیلویه هشت دهم درصد کشوری است، خاطرنشان کرد: این آمار نشان از مدیریت خوب و زحمات کادر درمان زحمتکش را در این خصوص می رساند.

وی گفت: میزان بروز بیماری کرونا در شهرستان کهگیلویه پایین بوده اما متاسفانه طی یک ماه گذشته در این شهرستان آمارها روند افزایشی به خود گرفته که انتظار می رود مردم همکاری لازم را داشته باشند.

یزدان پناه ازود: در مسئله واکسناسیون هم انتظار است مردم شهرستان کهگیلویه همکاری بیشتری داشته باشند که از این مرحله عبور کرده و یک ایمینی جمعی به وجود آید و زندگی مردم به حالت عادی برگردد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه دانشگاه از مدیریت جدید انتظار دارد بهداشت درمان و حوزه سلامت غیرسیاسی باشد،اظهارداشت: اعتمادی که مردم به سیستم درمان دارند باید حفظ شده و مسایل سیاسی خارج از حوزه درمان باشد و انتظار است در انتخاب نیروهای شایسته، تلاش و حفظ گردند.

یزدان پناه تاکیدکرد: مدیریت جدید باید با نهادهای سیاسی، مذهبی و اصحاب رسانه تامل داشته باشد که بتواند از توانمندی آنها استفاده کرده و قانون مداری و و سلیقه ای عمل نکردن سرلوحه کار قرار گیرد.

وی گفت: در بخش خدمات کلینیکی در این شهرستان موفق نبوده ایم اما با راه اندازی کلینیک جدید، امیدواریم خدمات بهتری ارایه شود.

دبیر ستاد مبارزه با کردنا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مدیریت جدید تأمل سازنده ای با جامعه پزشکی داشته باشد و بخش خصوصی هم باید تقویت شود، تصریح کرد:در شهرستان کهگیلویه در خصوص مسئله واکسناسیون مردم را قانع کنید که این امر به درصد قابل قبولی برسد.

وی با اشاره احداث بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی دهدشت هم خاطرنشان کرد: ۳۰ درصد منابع این پروژه اگر در اختیار دانشگاه قرار داده شود به مناقصه می رود.

به گزارش خبردنا، در پایان این آئین، " سیدمنصور تقوی مفرد" جایگزین " طیب زادگان" شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: