به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۵۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
رئیس فوریت های پزشکی و اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات دو خانواده پنج نفری در شهرستان بویراحمد از مرگ حتمی خبرداد.

به گزارش خبردنا، جهانبخش وحدت نژاد در تشریح این دو اتفاق، اظهارداشت: شب گذشته ساعت ۲۳ و ۱۳ دقیقه طی تماس با مرکز اورژانس،خانواده پنج نفره ای در شهر مادوان با علائم سرگیجه، تهوع و استفراغ گزارش و پایگاه اورژانس این شهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی باز نبودن دودکش وسایل گرمایشی را دلیل این اتفاق عنوان و خاطرنشان کرد: به محض رسیدن نیروهای اورژانس، پنج نفر مصدوم شامل مادر ۳۲ ساله و فرزندان۱۳، ۱۰ ، هشت  و چهار ساله را به فضای باز انتقال دادند که بلافاصله اکسیژن ترابی، سرم تراپی و درمان حمایتی روی مصدومین انجام و حادثه دیدگان  جهت پایش مداوم و درمان پیشرفته به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس فوریت های پزشکی و اورژانس 115 استان کهگیلویه و بویراحمد، حال عمومی مصدومین را مطلوب اعلام و در خصوص دومین اتفاق امروز هم یادآورشد: صبح امروز ساعت شش و ۵۴  یک مورد گازگرفتگی گزارش که طی آن یک خانواده پنج نفره شامل پدر ۴۲ ساله ،مادر ۳۷ ساله و فرزندان ، ۱۲ ، هفت و یکساله بدلیل نشتی اتصالات گاز دچار سردرد ، سرگیجه ،تهوع و استفراغ و بی قراری شده بودند.

وحدت نژاد گفت: پس از گزارش این اتفاق، پرسنل پایگاه اورژانس شماره پنج یاسوج بلافاصله و در سریعترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و حادثه دیدگان بلافاصله به فضای باز انتقال داده شدند و پس از انجام عملیات ایمن سازی، جهت ادامه درمان به مراکز درمانی اعزام که با پی گیری های انجام شده حال عمومی حادثه دیدگان مطلوب گزارش شده است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: