به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۵۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱
فرماندار کهگیلویه:
فرماندار کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که گندم ری خوردن و با نماینده نشستن برای دو روز بیشتر ماندن را نمی خورد و نمی‌پذیرد و شأن دولت را حفظ می‌کند و تا آخرین روز با تمام وجود تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبردنا، " دارا کریمی‌نژاد " در آئین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: برخی می گویند فرمانداری من هیچ دستاوردی برای مردم این شهرستان در برنداشت اما بدانید که برای 2 روز بیشتر ماندن در مقام فرماندار حاضر نیستم به هر قیمتی اصرار کنم.

وی گفت: عزل و نصب‌ها حق دولت است و دولت این حق را دارد فرماندار جدید و مدیران جدید منصوب کند اما مطمئن باشید بنده به هر قیمتی حاضر نیستم فرماندار باشم ولی تا زمان حضور نیروی جدید بیشتر از قبل خدمت می‌کنم.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه حوزه فرهنگی، ساختار اجتماعی و سابقه ۱۱ هزار ساله تمدن ایجاب می‌کند حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه متناسب با وضعیت شهرستان دیده شود، اظهارداشت: با توجه به وسعت شهرستان و جمعیت زیر پوشش حوزه سلامت، می‌طلبد نیروی متخصص و تخت بیمارستانی بیشتر مستقر گردد.

کریمی‌نژاد با اشاره به احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در محوطه بیمارستان امام خمینی دهدشت، خاطرنشان کرد: مقدمات این پروژه فراهم شده و در سفر ریاست جمهور  نیز ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث بیمارستان جدید پیش‌بینی شده است.

فرماندار کهگیلویه باتاکید براینکه توسعه نامتوازن امکانات و تجهیزات حوزه سلامت شهرستان را نسبت به سایر شهرستان‌ها عقب انداخته است، یادآورشد: با وجود همه مشکلات و کمبودها، کادر درمان در مقابله با کرونا پای‌کار بودند.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: