به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۵۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی پنج اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی این شرکت برای تعمیر و بهسازی شبکه های برق در مناطق زلزله زده استان هرمزگان خبرداد.

به گزارش خبردنا، جمال معتمدی زاده در گفت و گو با رسانه ها گفت: متاسفانه امروز یکشنبه بیست سوم آبان ماه شاهد وقوع ۲ زلزله با بیش از شش ریشتر در برخی از مناطق استان هرمزگان و آسیب و تخریب برخی از تاسیسات زیرساختی از جمله تاسیسات برق بودیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون پنج اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در آمادگی کامل برای اعزام به استان هرمزگان بسر می برد، اظهارداشت: در صورت نیاز و اعلان درخواست جهت کمک رسانی به زلزله زدگان، این اکیپ ها برای خدمات رسانی در حوزه صنعت برق به این استان اعزام خواهند شد.

رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هماهنگی هایی که با مدیران این صنعت در استان داشته ایم، اکیپ های دیگری در بخش آب نیز در صورت نیاز به استان هرمزگان اعزام می شود.

معتمدی زاده با تشکر از کارکنان صنعت آب و برق در استان هرمزگان که در کمترین زمان ممکن نسبت به تامین و پایداری برق و آب در مناطق زلزله زده این استان اقدام کردند، یادآورشد: ما نیز آمادگی خود برای اعزام اکیپ های عملیاتی و اتفاقاتی به این استان را اعلان می کنیم.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نامدار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
0
0
خودمون کلی مشکلات داریم تا شما بخواین برین اونا مشکلشون حل شده .
نام:
ایمیل:
* نظر: