به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۵۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد از قرنطینه شدن خانگی 16 دانش آموز این شهرستان بدلیل ابتلای به ویروس منحوس کرونا اظهار نگرانی کرد.

به گزارش خبردنا، " علیرضا اتابک " در نشست ستاد کرونا در فرمانداری این شهرستان گفت: بحث حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس بسیار مورد توجه قرار بگیرد اگرچه متاسفانه اکنون 16 دانش آموز شهرستان در قرنطینه خانگی جهت انجام مداوا بسر می برند.

 کرونای دانش آموزی نباید شکل بگیرد

وی با تاکید براینکه برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس باید بنحو شایسته و بهتری انجام گیرد، اظهارداشت: ما معتقدیم واکسیناسیون دانش آموزان با جدیت هرچه تمام تر دنبال و پیگیری شود.

رئیس ستاد کرونا در شهرستان گچساران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسالت آموزش و پرورش در بحث مقابله با کرونا سنگین و باید با همکاری شبکه بهداشت اقداماتی صورت گیرد که موج کرونای جدیدی به نام کرونای دانش آموزان شکل نگیرد.

اتابک با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تزریق واکسن دانش آموزان شهرستان گچساران، خاطرنشان کرد:  باید تمامی تدابیر لازم اندیشیده شود که آمارهای کرونایی رو به افزایش نرود چراکه اکنون حساسیت های فصلی در بین دانش آموزان را هم شاهد هستیم.

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصوبات ستاد مقابله با کرونا بایستی با دقت و حساسیت بیشتری دنبال شود و از شهروندان هم تقاضامندیم از برگزاری هرگونه تجمعات، دورهمی ها و مراسمات شادی، ختم و عزا حتی الامکان پرهیز کنند و همانند گذشته در آرامستان های شهرستان هم باید مصوبات رعایت تا شاهد موج جدیدی از کرونا در این شهرستان نباشیم.

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: