به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۵۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری خانمی که تحت عنوان اعزام افراد به سفر زیارتی مشهد مقدس توسط افراد خیر با هزینه رایگان کلاهبرداری می نمود، خبر داد.

به گزارش خبردنا، سرهنگ "سعید بالش زر" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه خانمی تحت عنوان اعزام افراد به سفر زیارتی مشهد مقدس توسط افراد خیر با هزینه رایگان و فقط با دریافت مبلغ 90 هزار تومان از هر نفر تحت عنوان بیمه آنها و اعلام اینکه مابقی هزینه ها با کمک افراد خیر تامین و زائرین را به سفر زیارتی ۱۰ روزه به مشهد مقدس اعزام می کند این موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی و با انجام اقدامات پلیسی گسترده، مُتهم شناسایی، دستگیر و مشخص شد که مُتهم با کلاهبرداری و سوء استفاده از اعتقادات دینی افراد اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع نموده است.

ببالش زر  افزود: مُتهم در بازجویی های اولیه به کلاهبرداری از افراد تحت عنوان اعزام به سفر زیارتی مشهد مقدس اعتراف و اعلام داشت که تاکنون 80  میلیون تومان از شهروندان کلاهبرداری نموده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مُتهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد: افراد سودجو، مسائل دینی و اعتقادی را به اشکال گوناگون در شبکه های اجتماعی رواج و به این طریق از اعتماد طعمه های خود سوء استفاده می کنند که افراد باید مراقب باشند تا با حساسیت و آگاهی بیشتر در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: