به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۶۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار اجرای طرح خانه به خانه برای تزریق واکسیناسیون توسط دانشگاه علوم پزشکی شد.

به گزارش خبردنا ، استاندار این استان در نشست ستاد استانی کرونا به اجرا و راه اندازی طرح خانه به خانه برای تزریق واکسیناسیون به همت دانشگاه علوم پزشکی و با همکاری نیروی‌های بسیج و سپاه اشاره داشت و گفت: اگر طرح خانه به خانه اجرا شود امید می‌رود آمار مرگ و میر‌ها به صفر برسد.
علی احمدزاده به وضعیت مطلوب کرونا در استان اشاره کرد و افزود: آمار کرونا در برخی شهر‌ها تغییری ایجاد شده است یعنی باشت از آبی به زرد تبدیل شده و نگران کننده است.

احمدزاده به آمار مرگ و میر سه نفری کرونا در استان در هفته‌های گذشته اشاره داشت و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته فوتی مشاهده نشد این موضوع خبر خوبی است.
وی به وضعیت پایدار در برخی استان‌ها و اینکه سیر نزولی در استان ما مشاهده می‌شود، ادامه داد: استان ما از نظر خطرات در سطح بالا نیست و این موضوع به معنای کاهش دستورالعمل‌ها نیست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پایین بودن واکسیناسیون به نسبت استان‌های همجوار مانند فارس اشاره کرد و افزود: اولویت در واکسیناسیون مرگ و میر کمتر شود در همه دنیا ابتلا اجتناب ناپذیر است.

احمدزاده جدی گرفتن طرح شهید سلیمانی در مبارزه با کرونا را ضروری دانست و گفت: میدان اصلی کار بسیج در کشور مبارزه با کرونا است و یکی از میادینی که کشته‌های آن شهید محسوب می‌شود کادر درمان است.
وی به خطراتی که متوجه گروه‌های بسیجی و نظامی در اثر کرونا متوجه می‌شوند اشاره داشت و افزود: سپاه استان طرح شهید سلیمانی را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از تلاش‌های سپاه و بسیج و همچنین مردم در کاهش آمار مرگ و میر‌ها کرونایی گفت: دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه نارنجی و شکننده است و مردم دو شهرستان باید رعایت وضعیت را در دستور کار قرار دهند.
احمدزاده با بیان اینکه وضعیت سبز در کشور راه اندازی می‌شود، افزود: آموزش و پرورش در حوزه آموزش جدی گرفته شود و به این دلیل که مدارس ابتدایی و متوسطه در آذرماه بازگشایی شود این جدیت ادامه داشته باشد.

استاندار به ضرورت پوشش دهی وسیع اینترنت در نقاط مختلف استان اشاره داشت و افزود: مدیر کل آموزش و پرورش آماری از تعداد دانش آموزانی که ترک تحصیل کرده اند و دلایل آن را ارایه دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر: