به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۶۱۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
اعتبارات طرح‌های کهگیلویه و بویراحمد امسال ۹۵ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبردنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار این استان در شورای فنی استان گفت: با توجه به افزایش چشم گیر اعتبارات طرح‌های عمرانی استان در حوزه‌های مختلف از جمله راه سازی، آبرسانی، محرومیت زدای، رفع تنش آبی، گردشگری و جاده‌های روستایی میزان اعتبارات این طرح‌ها در سال ۱۴۰۰، ۹۵ درصد افزایش داشته است.
هوشنگ حاجی زاده به اعتبارات طرح‌های محرومیت زدایی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد اشاره داشت و افزود: در این رابطه یک سری ردیف‌ها و اعتباراتی به سازمان برنامه و بودجه اختصاص یافت که اگر بخواهیم اعتبارات تنش آبی را نیز اضافه کنیم این اعتبارات بیش از سه برابر شده است.
همه طرح راه روستایی در استان تامین اعتبار شدند
حاجی زاده با بیان اینکه در سفر ریاست جمهور به استان حدود ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به جاده یاسوج به سی سخت اختصاص یافت، اضافه کرد: امیدواریم با تخصیص به موقع این اعتبار مشکل این جاده مهم برطرف شود.
وی از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل جاده‌های روستایی استان خبر داد و گفت: با اختصاص و جذب این اعتبار همه راه‌های روستایی در کهگیلویه و بویراحمد تامین اعتبار می‌شوند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سرجمع اعتبارات اختصاص یافته در ۶ ماهه اول امسال به کهگیلویه و بویراحمد را ۶۴۹ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در سفر ریاست جمهوری نیز اعتبارات خوبی نیز به استان تخصیص داده شده است.
هوشنگ حاجی زاده با بیان اینکه برخی از دستگاه‌ها اعتبارات را به خوبی جذب و تعدادی دیگر نیز در این زمینه عمکرد خوبی ندارند اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی تا وضعیت اعتبارات استان خوب است هر چه زودتر مناقصات را برگزار کرده و با عملیاتی کردن طرح‌ها، اعتبارات خود را جذب کنند.
حاجی زاده با بیان اینکه جهش خوبی در رشد اعتبارات استان صورت گرفته است گفت: خوشبختانه طرح آبرسانی به شهر لیکک شروع شده و میتوانیم اعلام کنیم همه طرح‌های آب منطقه ای در استان تامین اعتبار شده و فعال هستند.
وی به جاده پاتاوه به دهدشت اشاره کرد و گفت: عمده کار این طرح در یک سال ونیم اخیر انجام شده است و ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به این طرح اختصاص داده شد.
معاون عمرانی استاندار ادامه داد: در این سفر ۲۵ میلیارد تومان به جاده دهدشت به چرام، ۱۰۰ میلیارد تومان به جاده باشت به شاه بهرام و ۵۰ میلیارد تومان به جاده یاسوج به بابامیدان اختصاص داده شد.
حاجی زیاده اضافه کرد: برای عملیاتی کردن طرح‌ها و جذب این حجم اعتبار به حرکت جهادی و تلاش شبانه روزی مدیران دستگاه‌های اجرایی نیاز است تا طرح‌های در دست اجرا تکمیل و به بهره برداری برسد.
حاجی زاده با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها اعتبارات ویژه‌ای دارند، اداه داد: اولویت استان در سه بخش آب، راه و ورودی شهر‌ها و مبلمان شهری است که دستگاه‌های متولی مثل شهرداری‌ها و اداره راه و شهرسازی این موارد را مورد نظر قرار دهند.
رشد سه برابری اعتبارات محرومیت زدایی در کهگیلویه و بویراحمد
وی به رشد سه برابری اعتبارات محرومیت زدایی وردیف‌های خاص اشاره داشت و گفت: این گونه فرصت‌ها خیلی کم برای یک استان پیش می‌آید واستان محرومی همانند کهگیلویه و بویراحمد حجت را بر مدیران تمام کرده که دیگر نمی توانند بگویند طرح‌ها به علت کمبود اعتبار تعطیل شده است.
معاون عمرانی استاندار اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی می خواهیم که طرح‌ها را با تعامل کامل کنند و تحویل بهره بردار دهند و نمونه این کار جاده ملی پاتاوه به دهدشت است که از قرارگاه خاتم خواسته شده تمامی علائم را نصب کرده بعد تحویل اداره کل راهداری بدهند

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
0
1
نماینده که میگفت دویست درصد
شهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
0
0
اينو هم بدون که قیمت ها ۳۰۰ برابر و ارزش پول یک چهارم قبل شده. زیاد ننازید به این فریب دادن مردم
نام:
ایمیل:
* نظر: