به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۶۲۲
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵

خبردنا - نامه وارده: سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در روز یکم آذرماه در محل سپاه فتح این استان گفت: همه نیروهای که بدون آزمون و روال قانونی و خارج از ضابطه و با سفارش این و آن وارد دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها شده‌اند، جذب آنها باطل است و سازمان بازرسی هم این را اعلام کرده که خلاف قانون است و باید اخراج شوند و بنده هم موافقت کرده‌ام.

وی افزود: مدیرانی که نیروی بدون ضابطه وارد دستگاه‌های دولتی کرده‌اند، عذرشان را بخواهید. در یک شهرداری 35 پست اداری دارد، اما به سفارش این و آن 85 نیرو گرفته است.

احمدزاده گفت: من خواهش می‌کنم سازمان‌های بازرسی و فرمانداری‌ها به مسئله نیروهای مازاد شهرداری‌ها ورود کنند و جلوی آنها را بگیرید.

چند نکته: 

1- آقای استاندار، استدلال اول نگارنده این است که این اقدام بدون شک بدلیل تبعات فراوان انجام نمی گیرد و پیشنهاد می شود این " تصمیم درست " را در این استان بدلیل فشارهای قومیتی، اصرارهای جریانات سیاسی و بیکاری گسترده جوانان از یاد ببرید.

2- اگر می خواهید " امیر کبیر " بشوید و " اقدام انقلابی تان " را " جهادی " کنید پیشنهاد می شود از " فشارهای قومیتی "، " اصرارهای سیاسیون " و " التماس های نیروهای وارد شده به ادارات و شهرداری ها" دل نسوزانید و منصرف شوید.

3- حالا که قصد دارید این اقدام " انقلابی "را " جهادی " کنید، پیشنهاد می شود بعنوان پایلوت با " مدیرانی " که اقدام به جذب های غیرقانونی گسترده کرده اند ابتدا " برخورد قانونی " شود حتی اگر این " مدیر یا مدیران متخلف " در مسوولیت نباشند.

4- وقتی با این دسته " مدیران متخلف " " برخورد قانونی " کردید اسامی آنها را " اطلاع رسانی " کنید تا مردم به عظمت و عزت همیشگی " جمهوری اسلامی " امیدوارتر از " گذشته " شوند و " مدیران " کنونی و آینده استان دیگر چنین رویه نادرستی را دیگر در دستورکار خود قرار ندهند.

5- " پاکسازی " ادارات و شهرداری ها از " جذب های غیرقانونی " خواست همگانی بوده و این اقدام " انقلابی " تداعی یک انقلاب عظیم " فرهنگی " است که باید از حضرتعالی و مُجریان این تصمیم " تشکر " کرد.

6- پیشنهاد می شود اداراتی شبیه " دانشگاه علوم پزشکی یاسوج"، " شهرداری یاسوج " ،" شرکت برق " ، " شرکت گاز " و " جهادکشاورزی" که در سال های نچندان دور اقدام به جذب این نیروهای " غیرقانونی " گسترده کرده و " داد ملت " را درآورده اند ابتدا بعنوان " پایلوت "، مورد بررسی ، ارزیابی و در نهایت مورد اقدامات " قانونی " قرار گیرند و سپس در سایر " نهادهای دیگر " این تصمیم را اجرایی کنید.

7- آقای استاندار، شما بدانید اگر این تصمیم را " اجرایی " نکنید از الان باید عنوان " بازنده " در " مدیریت عالی " استان را در دوران مدیریتی تان " قاب " بگیرید و تا " همیشه " به " اتاق " محل کار خود نصب کنید.

8- منتظر " اجرایی شدن " این تصمیم " انقلابی " در روزهای " آینده " خواهیم بود و بطور حتم " مطالب بعدی " در این ارتباط نیز به نگارش در می آید.

 

 

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
0
0
بابااستاندار،یه لافی رفت//شنیدن کی بودماننددیدن؟؟؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر: