به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۶۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس :
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: از شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار دارم با افرادی که خود را انقلابی می‌دانند و دیگران را از قطار انقلاب پیاده می‌کنند، برخورد شود.

به گزارش خبردنا/ " مهدی روشنفکر " در نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شکل‌گیری شورای وحدت تراوش افکار جامعتین کشور بوده و فلسفه شکل گیری شورای وحدت پاسخی به اشکالات حاکم بر جریانات سیاسی بوده‌ است.

وی با بیان اینکه شورای وحدت تنها تَشکلی است که خود را محدود به انتخابات نکرد و فعالیت خود را بعد از انتخابات نیز ادامه داد، اظهارداشت: از آغاز هم امام فرمودند که ما با وحدت به پیروزی رسیدیم و شورای وحدت در حال پیاده‌سازی بیانات امام راحل در جامعه است.

سیاسیون بجای پرداختن به حاشیه ها بفکر رفع معضلاتی چون طلاق، بیکاری و فقر باشند

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: اگر جایی مشاهده کردید که خطایی از ما سر زده و از آرمان‌های انقلاب فاصله‌ای ایجاد شده به بنده به عنوان خادم مردم تذکر دهید و پاسخ بخواهید.

روشنفکر به معضلاتی از جمله بیکاری، اشتغال ، طلاق و فقر در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و خاطرنشان کرد: برخی مسوولان و سیاسیون بجای پرداختن به مسائل حاشیه‌ای تلاش کنید تا این معضلات رفع شود.

وی به حمایت خود از انتخاب ۲۰ نفر از مدیر و معاون در ادارات دولتی شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در طی مدت سپری شده از دوران وکالتش هم اشاره و تصریح کرد: از این تعداد، هفت نفر در انتخابات مخالف بنده بودند و تعداد 9 نفر از آنها از خانواده های شهدا بوده اند.

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: برای اولین بار است که با تمام مشکلات و تحریم‌های حاکم بر کشور توانستیم با حضور در تلفیق مجلس رشد ۲۰۰ درصدی در بودجه سال‌جاری نسبت به سال گذشته را محقق کنیم.

روشنفکر افزود: این رشد بودجه، جدای از تخصیص اعتبارات دیگر نظیر اختصاص ۱۴۵ میلیارد تومان به گاز زیلایی، 100 میلیارد تومان به سد سقاوه و ۳۰۰ میلیارد تومان به زلزله سی‌سخت و از این جمله موارد است.

** برخی برای سد تنگ سرخ، تازه از خواب خرگوشی بیدار شده اند

وی به آخرین وضعیت سد تنگ سرخ بویراحمد هم اشاره و اظهارداشت: در احداث سد تنگ سرخ، اسناد موجود است، مطالعات در دهه هفتاد بوده، در سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۴ مطالعات آغاز، در ۱۱ سال پیش کلنگ‌زنی و ۶۰۰ هکتار از اراضی تسخیر شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار به این سد اختصاص داده شد و در طول ۱۱ سال گذشته تنها ۱۵ درصد پیشرفت داشته اما در یکسال گذشته این رشد به حدود ۴۰ درصد رسیده است.

روشنفکر افزود: در زمان شروع بکار در 11 سال پیش معترضان فعلی سد تنگ سرخ کجا بودند؟حالا که در اجرای این سد هزینه شده‌ و مبلمان منطقه زیبای تنگ سرخ در اجرای سد بهم ریخته از خواب خرگوشی بیدار شده و بنای اعتراض را گذاشته‌اند.

وی تاکیدکرد: اگر الان می‌خواستند سد تنگ سرخ یاسوج را کلنگ‌زنی کنند بنده مخالف آن بودم.

** همسان سازی حقوق وزارتخانه های علوم و بهداشت پیشنهاد من بود

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی به همسان‌سازی حقوق کارکنان وزارتخانه های علوم و بهداشت که شرایط مشابه دارند اشاره و اظهارداشت: با پیشنهاد بنده، این موضوع در مجلس مصوب و اجرایی شد.

روشنفکر گفت: عبور از مرزها ایده بنده است و دنبال انتخاب مدیران انتخاباتی نیستم و حاضر نیستم بخاطر حفظ صندلی دست به هر اقدامی بزنم.

وی افزود: شعار آقای رئیسی فرا جناحی بود و معتقدم از جناح مخالف اگر فرد توانمند، متعهد به آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه حضور دارد از چنین ظرفیتی نیز باید استفاده شود.

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
0
0
پس برادر انقلابی مطالبات مردم راباید کی بدهد پس بنابراین شما حسبت جداست از نیروهای انقلاب استفاده کن......
دردمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
0
0
خندیدیم هیچ وقت موضع درستی نداری خودتو میچسبونی اصول گرایان از طرفی هوای اصلاحات رو داری
اصولگرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
0
0
احسنت بر این شجاعت مرد تکرار نشدنی
دردمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
0
0
اره فقط خودت انقلابی هستی که جرعت نداری یه مطلب علیه فتنه بزاری چون که رای جریانی نداری و طایفه رای آوردی اونم بیشتر اصلاحات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
0
0
تمام ضربه راملت ازاونایی میخوره که به اسم انقلاب بودن مردمو نابودکردن غیراز خودتون ودور و برتون کی را میبینید از رئیس جمهور ۲۳درصدی تا نماینده های ۳ درصدی
نام:
ایمیل:
* نظر: