به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۶۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبردنا، میز خدمت جهادی این شرکت بمناسبت هفته بسیج با حضور " مهندس جمال معتمدی زاده " مدیرعامل و " مهندس کاظم رزمه " مدیر برق شهرستان بویراحمد در مصلای یاسوج مرکز این استان برگزار شد.

بهینه سازی و توسعه شبکه های روستایی، احداث و اصلاح روشنایی معابر ، ارائه راهکارهای مختلف جهت مقابله با رمز ارزها و برق های غیرمجاز ، رفع برخی مشکلات تماس با اپراتورها در زمان بارندگی ها و اجرای برخی برنامه های فرهنگی برای مدیریت مصرف برق از مهمترین مباحث مطرح شده مراجعه کنندگان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان برگزاری میز خدمت جهادی بود.

"مهندس جمال معتمدی زاده" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین از اجرای پروژه های متعدد برقرسانی با اعتبارات کلان در روزها و هفته های آینده در مناطق 9 گانه این استان خبرداد.

وی گفت: با اجرای این پروژه ها بخش زیادی از مشکلات نوسانی و ناپایداری شبکه های توزیع نیروی برق در این استان حل اما استان نیاز اساسی به تکمیل و راه اندازی ایستگاه های فوق توزیع است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پروژه حیاتی " سیم به کابل " در بیش از 300 روستا و 17 شهر این استان با اعتباری حدود 160 میلیارد تومان خبرداد.

معتمدی زاده گفت: شبکه های توزیع نیروی برق در استان هوایی و در زمان بارش ها با مشکلاتی مواجه هستیم که از مشترکین برق می خواهیم تا رفع مشکلاتی نظیر قطعی یا نوسانات با همکاران ما در شرکت توزیع نیروی برق همکاری لازم را داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: