به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۶۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

خبردنا/ تیم هندبال پسران رده سنی نونهالان فرازبام خاییز دهدشت در آیینی برای شرکت در رقابت های قهرمانی کشور عازم شهر یزد شد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسب مقام های متعدد کشوری و استانی از سوی تیم هندبال رده های مختلف سنی فرازبام خاییز دهدشت شایسته تقدیر است.

به گزارش خبردنا/ عباس شجاعی فر اظهار داشت: امید است که موفقیت های تیم هندبال رده های مختلف سنی فرازبام خاییز دهدشت در رقابت های کشوری و استانی ادامه داشته باشد.

وی افزود: تلاش می شود که از تمامی ظرفیت های موجود در کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به توسعه روزافزون ورزش این استان استفاده شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی فرازبام خاییز دهدشت نیز گفت: کسب موفقیت های متعدد از سوی تیم هندبال رده های مختلف سنی فرازبام خاییز دهدشت در سال های اخیر نتیجه همکاری مسئولان اجرایی و متولیان حوزه ورزش کهگیلویه و بویراحمد، داشتن رویکرد برنامه محوری، انجام کار تیمی، مدیریت صحیح و اصولی و تمرین مستمر بازیکنان بوده است.

مجید پارساییمیز به ایرنا گفت: چنانچه شرایط و امکانات لازم فراهم شود ظرفیت مطلوبی برای درخشش ورزشکاران رشته های مختلف از جمله هندبال در کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه وجود دارد.

رقابت های هندبال پسران رده سنی نونهالان قهرمانی کشور که از چهارم آذرماه در در سالن شهید میرجلیلی یزد آغاز شده به مدت یک هفته ادامه دارد.

۵۰۰ پسر هندبالیست نونهال از سراسر کشور در قالب ۳۳ تیم در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

افراد برتر این دوره از رقابت ها برای حضور در اردوی تیم ملی هندبال پسران رده سنی نونهالان که زمان و مکان آن به زودی از سوی فدراسیون تعیین و اعلام می شود، انتخاب خواهند شد.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف بیش از ۵۰ هزار نفر است.

نام:
ایمیل:
* نظر: