به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۷۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیاتی از درگیری مسلحانه روز گذشته روستای تِمنَک شهرستان دنا در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبردنا، در پی درگیری روز گذشته طایفه‌ای در روستای تمنک از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار کیقباد مصطفایی فرمانده نیروی انتظامی استان در گفت‌وگو با رسانه ها گفت: روز گذشته به دلیل اختلافات ملکی درگیری طایفه‌ای در روستای تِمنَک رخ داد که منجر به نزاع مسلحانه شد.

وی با بیان اینکه تعداد هشت نفر در این نزاع دسته جمعی مجروح شده‌اند، یادآور شد: متاسفانه یکی از همکاران ما نیز در این نزاع مورد اصابت قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه هم اکنون امنیت در منطقه برقرار است و دو نفر از عاملان این حادثه نیز دستگیر شده‌اند یادآور شد: جلسه شورای تامین اضطراری نیز برای این اتفاق برگزار شده است.

وی در خصوص جزئیات درگیری این حادثه گفت: اختلافات ریشه‌ای نباید مُنجر به چنین حوادث تلخی شود در حالیکه زمین های منابع طبیعی توسط یک گروه کاشته و اکنون جزو منابع طبیعی اعلام شده و همین موجب بروز اختلاف شده که می بایست این مشکلات به صورت ریشه‌ای برطرف شوند تا شاهد چنین قضایای تلخی در استان نباشیم.

مصطفایی گفت: این حادثه با حساسیت زیادی در حال پیگیری بوده و قطعاً با مسببان اصلی آن برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: