به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۷۴۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
اقدام شایسته دادستان یاسوج:
تمام اقدامات قضايي در آن حوزه قضايي به نحو كامل در حال انجام مي باشد و ضمن اينكه با توافق صورت گرفته در راستاي سهولت، نيابت قضايي به مقصد شهر دهدشت ارسال تا خانواده هاي داغدار ضرورتي به عزيمت به محل وقوع تصادف نباشد و جهت اخذ شكايات و ساير تشريفات تشكيل پرونده قضايي به دادسراي عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه مراجعه نمايند.

به گزارش خبردنا، سید علی ملک حسینی دادستان مرکز استان در پیامی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار هم استانی که در این حادثه ی غمگین دچار آسیب شده اند، این مصیبت را به آنان تسلیت گفت.

ملک حسینی در این پیام عنوان داشت:

كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَيْنَا تُرْجَعُونَ

هجران ابدی و غم از دست دادن عزيزان آلامي دردناك است كه همواره بر قلب‌ها سنگینی می‌ نمايد و طريقي جز پناه بردن به مشیت الهی و طلب غفران براي شتافتگان به ديار باقي، نیست و آهنگ رحيل بر همگان نواخته خواهد شد.

ضایعه ی تلخ سانحه رانندگی بامداد دیروز كه منجر به جان باختن تعدادی از مسافران هم استاني در اتوبوس مسافربري مسير دهدشت-تهران گرديد، موجب اندوه و تألم فراوان همگان شد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و اعلام تأسف، به عموم مردم گرانقدر استان و همه خانواده های داغدار و به سوگ نشسته مسافران این اتوبوس، صميمانه تسليت عرض نموده و رضوان و مغفرت و رحمت بیکران الهی، در جوار انبیاء و اولیاء را برای جانباختگان، و شفای عاجل برای مجروحان این سانحه را، از خداوند منان مسئلت نموده و براي ساير بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داریم.

از همه عوامل و پرسنل امدادی دستگاههای خدمات رسان که یاریگر آسیب دیدگان این سانحه دلخراش بودند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمائیم.

به اطلاع خانواده هاي محترم متوفيان و مجروحان اين حادثه مي رساند، كه با توجه به هماهنگي هاي مستقيم با دادستان محترم مركز استان اصفهان و نيز دادستان محترم شهرستان كاشان، تمام اقدامات قضايي در آن حوزه قضايي به نحو كامل در حال انجام مي باشد و ضمن اينكه با توافق صورت گرفته در راستاي سهولت، نيابت قضايي به مقصد شهر دهدشت ارسال تا خانواده هاي داغدار ضرورتي به عزيمت به محل وقوع تصادف نباشد و جهت اخذ شكايات و ساير تشريفات تشكيل پرونده قضايي به دادسراي عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه مراجعه نمايند.

سید علی ملک حسینی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبردنا/ مرکز کنترل و عملیات هماهنگی سازمان امدادونجات هلال‌احمر اعلام کرد: در پی تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه اتوبوس که از دهدشت در استان کهگیلویه و بویر احمد عازم تهران بود هشت نفر کشته و ۱۶ نفر مصدوم شدند.

این حادثه که در هشت کیلومتری عوارضی کاشان-قم در ساعت ٠٣:٢٠ روز ۱۶ آذرماه، رخ داد حوالی باغ فین با یک دستگاه تریلی تصادف کرده و واژگون شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: