به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۷۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
استاندار کهگیل.یه و بویراحمد تاکیدکرد که باید مدیران همسوی با دولت سیزدهم مسوولیت ها را بدست بگیرند تا دولت بتواند وعده های خود را محقق سازد.

به گزارش خبردنا، " سیدعلی احمدزاده " در آیین تودیع و معارفه فرمانداران شهرستان باشت گفت: جابجایی در دولت ها عادی است و به معنای این نیست که مدیران کارآمد نیستند و باید مسئولین و مدیرانی کار را در دست بگیرند که همسوی با دولت باشند تا دولت بتواند وعده های خود را محقق کند.

وی افزود: تغییر دولت ها و مدیران به معنای این است که مردم به خواسته های جدیدی رأی می دهند تا وعده ها انجام گیرد و محقق شود.

استاندار اول دولت سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد باتاکید براینکه خدمت عام است و متعلق به همه است، اظهارداشت: شما هممسو با دولت هستید، ولی حق ندارید فقط به مردمی خدمت کنید که همسو با شما هستند.

احمدزاده گفت: مردم نباید از دولت سیزدهم ناامید شوند و مدیران و مسوولان این دولت باید خدمت به مردم را جدی بگیرند و بخاطر داشته باشید که یکی از وعده های این دولت پاکدستی است.

وی افزود: افرادی را به خدمت بگیرید که پاکدست باشند، افرادی مُدیر شوند که اهل خیانت به مردم نباشند، بودجه ای که در دست من و شما است مُتعلق به این مردم است، بودجه را در راهی خرج کنیم که مشکلات مردم برداشته شود.

اولین استاندار دولت سیزدهم در کهگیلویه و بویراحمد از فرماندار جدید و سایر مدیران اداری شهرستان خواست شغل ایجاد کنند چرا که برخی از مشاغل بخش خصوصی پایدارتر بوده و فرماندار باید زمینه های اشتغال پایدار را با کسب و کار فراهم کنند.

احمدزاده گفت: مراکز پر رونق اقتصادی ایجاد و از طرفیت های گردشگری در این شهرستان باید نهایت بهره برده شود.

به گزارش خبردنا، در این آئین سید مسعود حسینی جای خود را به نادر گرامی در فرمانداری شهرستان باشت داد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
هیچ کار مثبتی نمیتوانید انجام بدهید
نام:
ایمیل:
* نظر: