به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۷۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
وی اذعان کرد: این مدت کوتاهی و نسبت به شناختی که من از ایشان دارند تا شب گذشته به دنبال کار‌های مردم بودند.
خبردنا؛ آیین تودیع و معارفه فرماندار گچساران با حضور استاندار کهگیلیویه و بویراحمد برگزار شد.
 
به گزارش"خبردنا"، با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه شهرستان‌های باشت و گچساران، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استانداری، دادستان شهر دوگنبدان و مسئولان استانی و شهرستانی مراسم معارفه فرماندار جدید گچساران برگزار شد.
 
در بخشی از این آیین حجت الاسلام محمد صدرا ادیبان اظهار کرد: از طرف شورای تامین و مردم شریف این شهرستان خبر مقدم به مهمانان این آیین از جمله نماینده شهرستان، استاندار، معاون استانداری دارم.

وی با تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این آیین گفت: این پست هاو جایگاه‌های اگر برای خودمان باشد و نه برای مردم باشد هیچ ارزشی ندارد.

دادستان گچساران ابراز کرد: کسانی که در راه خدمت به مردم سعی و تلاش می‌کنند در روز قیامت در حریم امن قرار دارند.

ادیبان در ادامه افزود: قریب بر یک سال در خدمت فرماندار جناب اتابک بودیم و ایشان این علم را داشت که برای مدت کوتاهی در این منصب است و با این علم در شهرستان حضور پیدا کردند و گفت نباید سنگر خدمت خالی باشد.

وی اذعان کرد: این مدت کوتاهی و نسبت به شناختی که من از ایشان دارند تا شب گذشته به دنبال کار‌های مردم بودند.
 
این مسئول با ببان اینکه بنده از نظر جناح بندی سیاسی نیستیم ابراز کرد: ایشان بالاترین مقام اجرایی شهرستان بودند و هر ساعت از روز که با ایشان تماس می‌گرفتیم از مشکلات روستا‌ها آب، برق و گاز روستاهاباخبر بود.

دادستان گچساران عنوان کرد: در هرساعت از روز که با ایشان تماس می‌گرفتیم جوابگو بود.
 
ادیبان گفت: ایشان علاوه بر اینکه دلبستگی به پست خود نداشت، به دنبال رفع گرفتاری مردم بود. یکی از موفقیت‌های شورای تأمین در یک سال کذشته اجرای ۳ انتخابات، بدون اینکه پرونده کیفری تشکیل شود، بوده است.

وی گفت: کل هدف ایشان در طول این یک سال خدمت به مردم و رفع مشکلات بود و من به عنوان یک طلبه از ایشان تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم در ادامه راه از این ظرفیت استفاده شود.

ادیبان تصریح کرد:، اما توصیه‌ای به فرماندار جدید دارم چرا که فرماندار سابق گچساران در برگزاری انتخابات با کوچکترین تنش برگزار شد و انتظار ما از فرماندار جدید همدلی همچنان بین اعضای شورای تامین وجود داشته باشد.

وی گفت، خیلی از تصمیماتی که در شهرستان گرفته شد از همین همدلی اعضای شورای تامین در شهرستان است و این شهرستان پس از ۱۶سال امن‌ترین شهرستان بوده است.

دادستان گچساران اذعان کرد: وقتی اتابک در این شهرستان حضور پیدا کرد من به ایشان گفتم تنها‌ترین فرماندار و تنها شورای تامین با ایشان همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تصمیمات در مورد شهرستان تنها از طریق کارگزاران نظام جمهوری اسلامی صورت بگیرد.

دادستان گچساران ابراز کرد: این دولت، دولت دستگاه قضا است و توقع داریم که در اسرع وقت شهردار انتخاب شود چرا که این شهر بیش از پنج ماه است که شهردار ندارد.

ادیبان ادامه داد: بسیاری از مشکلات شهر به ما گفته می‌شوند و مردم به ما مراجعه می‌کنند.

وی افزود: ما خوشحالیم که یک مدیر در شهرستان آنقدر به خوبی کار کرده است که مردم برای تقدیر از ایشان حضور پیدا کردند.
 
گفتنی است، در پایان این آئین روانبخش دیهیم به عنوان فرماندار جدید گچساران معارفه و از زحمات علیرضا اتابک فرماندار سابق تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: