به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۷۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
معتمدی زاده خبرداد:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح احداث تامین برق دیشموک به قلعه رئیسی و ایستگاه سرپری دهدشت بطول ۶۰ کیلومتر از مصوبات سفر اخیر رییس جمهوری به استان در حوزه برق بوده که وارد مرحله اجرایی شده است.

به گزارش خبردنا/ " مهندس جمال معتمدی زاده " افزود: در سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، اعتباری معادل 900 میلیارد ریال به طرح احداث تامین برق دیشموک به قلعه رئیسی و ایستگاه سرپری دهدشت اختصاص داده شده که با دو مداره شدن این شبکه برق رسانی، ساکنان بخش‌های چاروسا و دیشموک از برق پایدار برخوردار می‌شوند.

وی کاهش خاموشی‌ها، جلوگیری از نوسانات ، کاهش نرخ تلفات انرژی و رضایتمندی مشترکین برق را از اهداف مهم این طرح برق رسانی بیان کرد و یادآورشد: پیمانکار این طرح برق رسانی مشخص و کارش را شروع کرده است و بر اساس برنامه زمانبندی کارشناسان در صورت نداشتن معارض تا خردادماه سال ۱۴۰۱ تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

معتمدی زاده با بیان اینکه اعتبار این طرح از محل تسهیلات ماده ۵۶ تامین می شود، اظهارداشت: با احداث خط دو مداره از ایستگاه سرپری دهدشت تا دیشموک که در چهار فاز اجرایی می شود مشکل افت ولتاژ برق بخش های قلعه رییسی و دیشموک برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکان برق در دیشموک و قلعه رییسی را بیش از هشت هزار و ۴۱۴ مشترک شهری و روستایی عنوان و خاطرنشان کرد: بخش های چاروسا و دیشموک با جمعیتی بالغ بر ۴۵ هزار نفر دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلفی است که با بهره برداری از خط برق جدید می توان بنحو بهتری از این ظرفیت‌ در راستای برای محرومیت زدایی استفاده کرد.

معتمدی زاده گفت: وزارت نیرو بصورت مستمر پیگیر اجرای این طرح است.

به گزارش خبردنا/ با اجرای شدن طرح احداث تامین برق دیشموک به قلعه رئیسی و ایستگاه سرپری دهدشت می توان گفت وعده ای که حدود 24 سال پیش برای اجرایی شدن این طرح داده شده بود اکنون محقق شده است.

شهرستان کهگیلویه با جمعیتی بیش از ۱۳۲ هزار و ۲۳۰ نفر دارای چهار شهر، چهار بخش و ۱۰ دهستان است.

کهگیلویه و بویراحمد دارای افزون بر 275 هزار مشترک برق در بخش های خانگی، اداری، کشاورزی، تجاری و صنعتی است.

۹ هزار کیلومتر شبکه برق فشار ضعیف و متوسط در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

در سفر مهرماه امسال رییس جمهوری و هیات دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه محور در بخش های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب ،منابع نفت و گاز، پتروشیمی ، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب بخشی به روند توسعه‌ای این استان به ارزش ۲۱ هزار میلیارد تومان تصویب رسید.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
عجب چه خوب تا حالا ما نمی دونستیم با یک خط 33 کیلو ولت به مجموع زیر شاخه های فرعی که حدود350 کیلومتر هم میشه پایداری به وجود میاد؟این شبیه اینه که کسی بیماری نا علاج داشته باشه وبعد بهش مسکن تزریق بشه تا بمیره.به مدیر عامل بگید این مسکن به درد خودت میخوره
مدیر پایگاه

سلام/ بپذیریم که بخش عمده ای از دغدغه های مشترکین رفع می شود و الحمدالله پروژه ارزشمندی است برای آن منطقه / اگر این پروژه ها اجرا نشوند بنطرتون بهتر است؟ 

ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
سلام بر شما
دغده من افت شدید ولتاژ در ابتدای خط موجوده.دغده من سوختم موتورها وشناورهاب برقی کشاورزانه.دغده من بازی کردن با شعور مردمه.دغدغه من شانتاژ بازی های تبلیغاتی یک گروه است که فقط می خوان بگن ما داریم کار انجام میدیم.و.....
نام:
ایمیل:
* نظر: