به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۷۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
دوره توانمندسازی کارشناسان سوادآموزی شهرستانهای بویراحمد،دنا، مارگون و مناطق عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

به گزارش خبردنا/ در این کارگاه، مدیرکل دوره های سوادآموزی سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: ارتقاء کیفیت در فعالیتهای سوادآموزی مستلزم نظارت اصولی ومستمر است.

عابدین بازگیر افزود: از 505 مرکز مُجری پیوند سواد و زندگی، هفت مرکز به استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

وی گفت: فعالیت گروه بهبود کیفیت، شورا و نشست های سوادآموزی، توانمندسازی کارشناسان وآموزش دهندگان از برنامه های کیفی بخشی در حوزه سوادآموزی است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم افزود: این کارگاه آموزشی به مدت سه روز در یاسوج و گچساران با حضور کارشناسان سوادآموزی، مسئولان ناظر سوادآموزی و مدیران مراکز یادگیری محلی برگزار شد.

سیدحمدالله خواهش نیک گفت: این دوره با هدف ارتقاء کیفیت بازدیدها،شیوه های بازدید حضوری و غیرحضوری و سرانجام بخشی به فعالیت برگزار شد.

وی گفت: امسال 2 هزار و 40 سوادآموزی زیر پوشش فعالیت های خواندن با خانواده و حلقه های کتابخوانی هستند.

به گزارش خبردنا/ شادروان " سیدحمدالله خواهش نیک " در سال ۷۰ در "خبر جنوب" شیراز اولین تجربه خبرنگاری را پیدا کرد و پس از آن حدود سال ۷۷ با نشریه زاگرس در استان کهگیلویه وبویراحمد و سال ۷۹ و ۸۰ خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) این استان کار کرد و پس از آن وارد صدا و سیما شد.

شادروان خواهش نیک در تمامی سالهای فعالیت جزو خبرنگاران خوشنام استان و کشور و صدای مردم کهگیلویه و بویراحمد در رسانه ملی بود.

این فعال رسانه ای ظهر (پنجشنبه گذشته هیجدهم آذرماه )در حالی که در مشهد مقدس ،پس از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)در حین بازگشت و در فرودگاه دچار سکته مغزی شد و دارفانی را وداع گفت.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۰
0
0
روحش قرین رحمت واسعه الهی
نام:
ایمیل:
* نظر: