به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۷۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
آئین تشییع و خاکسپاری معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار شبکه های تصویری و مکتوب در این استان امروز یکشنبه در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبردنا/ آئین استقبال از شادروان " سیدحمدالله خواهش نیک " در ساعت 10 و 30 دقیقه امروز یکشنبه بیست یکم آذرماه در منطقه پریکدان تنگ سرخ بویراحمد انجام و ساعت 11 در اداره کل آموزش و پرورش استان این آئین برگزار می شود.

سپس در صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ساعت 13 آئین سوگواری و وداع با شادروان " خواهش نیک " برگزار می شود.

آئین خاکسپاری ساعت 14 امروز در آرامستان روستای " بازرنگ بویراحمد " برگزار خواهد شد.

به گزارش خبردنا/ شادروان " سیدحمدالله خواهش نیک " در سال ۷۰ در "خبر جنوب" شیراز اولین تجربه خبرنگاری را پیدا کرد و پس از آن حدود سال ۷۷ با نشریه زاگرس در استان کهگیلویه وبویراحمد و سال ۷۹ و ۸۰ خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) این استان کار کرد و پس از آن وارد صدا و سیما شد.

شادروان خواهش نیک در تمامی سالهای فعالیت جزو خبرنگاران خوشنام استان و کشور و صدای مردم کهگیلویه و بویراحمد در رسانه ملی بود.

این فعال رسانه ای ظهر (پنجشنبه گذشته هیجدهم آذرماه )در حالی که در مشهد مقدس ،پس از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)در حین بازگشت و در فرودگاه دچار سکته مغزی شد و دارفانی را وداع گفت.

روحش شاد و یادش گرامی باد 

نام:
ایمیل:
* نظر: