به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۷۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

خبردنا/ مراسم تشییع پیکر خبرنگار و معاون سواد آموزی کهگیلویه و بویراحمد که در مشهد مقدس بعلت عارضه قلبی جان باخته بود، با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان کشوری و استانی، فرهنگیان و خبرنگاران و مسئولان صدا و سیما و رسانه های استان در قبرستان روستای “بازرنگ” شهر یاسوج برگزار شد.

از پیکر خبرنگار، فرهنگی، بسیجی و معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک بعد از ظهر روز یکشنبه ۲۱ آذرماه ۱۴۰۰ از جلوی پردیس دانشگاه آزاد در روستای «سرآبتاوه»استقبال شد، پس از این در اداره کل آموزش و پرورش و مرکز صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد مراسم وداع برگزار شد و سپس در قبرستان روستای «بازرنگ» شهرستان بویراحمد پس از اقامه نماز میت به امامت نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، بر روی دست مردم از استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی استانهای همجوار بطور باشکوهی تشییع و به خاک سپرده شد.

شادروان " سیدحمدالله خواهش نیک " در سال ۷۰ در "خبر جنوب" شیراز اولین تجربه خبرنگاری را پیدا کرد و پس از آن حدود سال ۷۷ با نشریه زاگرس در استان کهگیلویه وبویراحمد و سال ۷۹ و ۸۰ خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) این استان کار کرد و پس از آن وارد صدا و سیما شد.

شادروان خواهش نیک در تمامی سالهای فعالیت جزو خبرنگاران خوشنام استان و کشور و صدای مردم کهگیلویه و بویراحمد در رسانه ملی بود.

این فعال رسانه ای ظهر (پنجشنبه گذشته هیجدهم آذرماه )در حالی که در مشهد مقدس ،پس از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)در حین بازگشت و در فرودگاه دچار سکته مغزی شد و دارفانی را وداع گفت.

روحش شاد و یادش گرامی باد 

(ایسنا)

نام:
ایمیل:
* نظر: