به روز شده در: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۱۷۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶
در ادامه تجمع اعتراضی فرهنگیان؛
جمعی از معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد ساعاتی پیش در پاسخ به اجرایی نشدن طرح نظام رتبه بندی فرهنگیان از سوی مجلس یازدهم شورای اسلامی و دولت سیزدهم دست به تجم گسترده در جلوی ادارات آموزش و پرورش زدند.

به گزارش خبردنا، معترضین در یاسوج با در دست داشتن پلاکاردهایی تاکیدکردند اگر مجلس یازدهم و دولت سیزدهم به خواسته های منطقی آنان توجه نکند بطور حتم این تجمعات گسترده تر و کلاس های حضوری و مجازی درس در روزهای آینده تعطیل خواهد شد.

آنان با در دست داشتن پلاکاردهایی با عناوینی چون " از فرق می نالیم نه از فقر " ، " حمایت از فرهنگیان حمایت از نظام است " و " اجرای طرح رتبه بندی حق مُسلم ماست " شعار می دادند که دولت سیزدهم و مجلس یازدهم شورای اسلامی باید به وعده های انتخاباتی شان در این ارتباط عمل کنند.

آنان همجنین کمبود نیرو‌های آموزشی، کافی نبودن حقوق معلمان با توجه به شرایط اقتصادی، دائمی شدن قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان و اجرای اصل ۳۰ قانون اساسی مبنی بر رایگان شدن آموزش به شهروندان را از دیگر مطالبات بحق خود عنوان کردند.

تجمع فرهنگیان در شهرهای چرام ، دوگنبدان، دهدشت و دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد گسترده گزارش شده است.

برخی از معلمان مدارس در استان کهگیلویه و بویراحمد دو روز است که کلاس های درس جضوری را تعطیل و در شبکه شاد هم کلاسی برگزار نمی کنند.









 
 
 
اشت

 

نام:
ایمیل:
* نظر: