به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۷۷۸
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱

خبردنا/ معاون امور زنان ریاست جمهوری در توئیتی به ادعای یک نماینده مجلس مبنی بر عدم تخصیص بودجه مجزا به این معاونت پاسخ داد.

به گزارش خبردنا به نقل از خبرآنلاین، انسیه خزعلی در توئیتی تصریح کرد: نه تنها ردیف بودجه مستقل⁧‫ معاونت امور زنان و خانواده‬⁩ ۱۸ درصد افزایش یافته است؛ بلکه به دلیل طرح‌های جامعی که بزودی اجرایی می‌شود، این معاونت توانسته از بودجه مرتبط برخی دیگر از وزارتخانه‌ها نیز در قالب ⁧‫تفاهم‌نامه‬⁩ بهره‌مند گردد.

‌معاون رییس جمهوری در امور زنان وخانواده همچنین در توئیت دیگری نوشت: جای تاسف است که خطای تایپی موجود در لایحه مستمسکی برای تحلیل‌های بی‌اساس گردیده بدون آنکه از ⁧‫معاونت امور زنان‬⁩ در این زمینه استفسار شود. 

گفتنی‌ست روز گذشته فاطمه قاسم‌پور، نماینده مجلس و عضو کمیسیون اجتماعی در توئیتی نوشت: «دیروز لایحه بودجه ۱۴۰۰ به مجلس داده شد. نکته قابل تامل قرار گرفتن بودجه معاونت امور زنان ذیل بودجه نهاد ریاست جمهوری  و عدم تخصیص بودجه مجزا به این معاونت است. اقدامات ستاد کوچک معاونت زنان در این شرایط کم اثر خواهد شد. در مجلس اختصاص بودجه‌های متمرکز در حوزه زنان را پیگیر خواهم بود.»

 
 

 

جدال توئیتری معاون امور زنانِ دولت با نماینده مجلس

جدال توئیتری معاون امور زنانِ دولت با نماینده مجلس

نام:
ایمیل:
* نظر: