به روز شده در: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۵۱۷۸۲
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

خبردنا/ کارشناس هواشناسی گفت: از فردا تا پایان هفته در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبردنا؛ صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در مناطقی از شرق اردبیل، گیلان و شمال خراسان رضوی ابرناکی و وزش باد رخ می‌دهد گفت: در نیمه غربی کشور جوی آرام و پایدار حاکم است که زمینه ساز افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت از جمله تهران، کرج، اراک و اصفهان می‌شود و روز سه شنبه این وضعیت ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی بیان کرد:امشب و فردا در نواحی شرق و جنوب شرق کشور وزش باد و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد. در نواحی شمال شرق و شرق کشور کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: چهارشنبه و پنجشنبه در کل کشور جوی آرام و پایدار حاکم است و آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: پنجشنبه در ارتفاعات زاگرس در نوار غربی ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد و جمعه با ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور بارش باران و برف در کل نوار غربی و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین، البرز تهران پیش بینی می‌شود.

او گفت: بعد از ظهر چهارشنبه و پنجشنبه در اردبیل و غرب سواحل دریای خزر وزش باد جنوبی و افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

ضیائیان درباره آب وهوای تهران گفت: فردا آسمان تهران قسمتی ابری تا نیمه ابری و غبار آلود است . بیشترین دمای تهران به ۱۲ درجه و کمترین آن به ۴ درجه می رسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: